Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon nyt muutamana yönä nähnyt ikäviä unia, kahdesti sellaista, että tulee verta tai keskenmeno. Tuntuu myös, että kääntyilen usein. Muuten nukun mielestäni ihan hyvin ja vartalotyyny on ihan ehdoton.
Mutta kaipa se alitajunta prosessoi kaikkia piileviäkin ajatuksia unissa. Mä kanssa herään useamma kerran yössä kääntämään kylkeä, mutta onneksi just vartalotyynyn kanssa löytää nopeasti hyvän asennon.
hahah
Ja aamukoomassa vielä keräsin peittoa molempien polvien alle, siis alemman polven ja patjan väliin kun jalat koukussa. Sekin vaikutti toimivan. Testaan tätä lisää ensi yönä kun tykkään yleensä nukkua mielummin kippurassa.
ihanaa kun sai nukkua koko yön ilman kipuja, eikä ollut edes tukiliiviä päällä. Sen verran piti vaan kylkeä kääntäessä herätä että muisti siirtää sen tyynyn käden kanssa toiselle puolelle mukaan. Tähän jos patentoisi vielä jonkun polvien sivuille kuminauhalla kiinnitettävän kiinteän version, niin ei tarvis sitäkään
Päivisinkin jos pääsen löhöämään, hakeudun heti tuohon asentoon. Selällään nukkuminen on ainoa, mikä on täysin mahdoton, tulee tukala olo ja karsea närästys melkein heti Mulla taas tuo aitajuoksija-asento on kaikista paras löysälle SI-nivelelle :D Mulla on selkä siinä neutraalissa asennossa niin, ettei tuu vääntöä tai kääntöä mihinkään suuntaan ja siten ei pääse selkä tai pakarat jumittamaan ja vääntämään SI-niveltä väärään asentoon. Kannattaa kyllä nähdä vaivaa siinä, että löytää itelle sopivimman nukkuma-asennon, sillä on tosi iso vaikutus kropan hyvinvointiin.