Oon alkanut myös heräillä aamuyöstä valvomaan, ärsyttävää! Sitten kun herätys soi niin voi luoja sitä ylös nousemisen vaikeutta...
Niimpä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon alkanut myös heräillä aamuyöstä valvomaan, ärsyttävää! Sitten kun herätys soi niin voi luoja sitä ylös nousemisen vaikeutta...
Täällä sama juttu. Nukkuminen on mitä on, pääasiassa huonoa ja nyt tuntuu, että väsymys senku kasvaa ja illat torkun sohvalla. Kertaalleen olin jo sairauslomalla unettomuuden takia ja ens viikolla uusiksi lääkäriin. Kiva juttu on, että tk:ssa ovat ottaneet nämä mun uniongelmat tosissaan tällä kertaa. Esikoista odottaessa eivät tahtoneet uskoa ja lopetin nukkumisen lähes kokonaan ennenku tajusivat, ettei se nyt mitään ensiodottajan hysteriaa ole
Mä väsähdän aikaisin illalla mutta sit herään siihen kun mies tulee nukkumaan ja myöhemmin hänen kuorsaukseensa ja useimmiten pitää vielä käydä pissalla 1-2 kertaa yössä. Ennen nukahdin aina heti uudestaan, mutta nyt levottomat jalat valvottaa. Tänään väsyneenä mietin jo oman kämpän hankintaa et saisi levätä rauhassa
Mitä apua ovat antaneet tk:saa? Jotain konkreettista toivon mukaan.
Mulla ollut kans toi levottomat jalat ongelmana raskauksien aikana, siihen on saanut hyvin apua magneesiumsitraatista ja raudasta. Viimeksi vaiva jäi päällekkin raskauden jälkeen, Maltofer 100mg illalla auttoi aika hyvin mut heti jos unohtui niin huomas kyllä. Vasta vuosi raskauden jälkeen pystyi jättään raudan pois ja nyt pyysin neuvolasta ferritiinin mittaamaan ja oli vain 30 joten ei mitenkään liian korkea.. aloin taas ottaa sitä rautaa iltaisin ja heti helpotti. Kaikilla ei toki riitä se, mut kannattaa kokeilla kun usein siitä on apua. Neuvolasta varmaan suostuvat hb ja ferritiinin katsomaan jotta tietää et voi turvallisesti lisärautaa syödä, vaikka harvalla se tilanne varmaan niin on että rauta olis liian korkee, jos ei ole purkista pitkiä aikoja ottanut