Nukkuminen

Joo no mä oon jättänyt sellaiselle merkkaamattomalle, missä ei ole numeroita. Siinä parkkiksella on pari sellaista. Kun käynti kestää 30min keskellä päivää niin olen uskaltanut siksi jättää. Eikä itseasiassa ole ollut vaihtoehtoja, kun ei vaan ole ollut paikkoja kun vartin kierrellyt siellä ympäristössä ja yksin liikenteessä. Ne tienvarret on aivan tukossa molempiin suuntiin loppuun asti yleensä. On kyllä ihme, ettei siellä ole noita paikkoja enempi, tekisivät vaikka osasta maksullisia niin tienvarressakin voisi olla useammin tilaa kättärillä kävijöille.
 
No ei kai sellainen ole kenenkään oma, missä ei mitään ole merkattu?

On kyllä tosi huono suunnittelu ollu joskus vuonna kivi ja nakki, kun ei ole parkkipaikkoja tehty.
 
Niin no siinä on sillai merkattu, että yhtiön paikkoja mutta ei numeroita. Olen olettanut, että jonkun ehkä on kuitenkin. Juu silloin joskus 60-luvulla ei olla autolla tultu vissiin synnyttämään ihan siinä mittakaavassa kuin nyt :-) Mutta luulen että se tienvarsien muuttaminen maksulliseksi voisi vähän jeesiä tuohon ongelmaan.
 
Jessus, enpä ois arvannut että ysärimusiikki oli taikasana! Laitoin sitä hiljaisella törisemään korvan viereen aamulla ajatuksena fiilistellä kultaista 90-lukua ja niin vaan tuli uni! Jossain vaiheessa heräsin hiukan siihen, että nauroin ääneen :D. Nyt jatkan kyllä vielä vähän aikaa. Hyvää yötä :wink
 
Mä sain taas jopa nukuttua bout kaks tuntia!! Siistiä :) jatkuva menkkajomotus edelleen ja välillä pukkaa kipeämpiäkin suppareita... täällä on kyllä paikat kokkaillu jo niin kauan, että luulis kohta alkavan tapahtumaankin :D
 
Täälä jatkuu edelleen huonosti nukkuminen mutta onneksi päivisin pystyy torkkumaan ja nukkumaan päikkäreitä. Nyt siis päikkäreille :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
No nyt mullakin katosi yöunet jo tossa 3.30 maissa. :-( onneksi ei ole mitään erikoista ohjelmaa aamusta mutta silti vähän harmittaa. Ja nyt on vähän jo nälkä... Pitäiskö mennä kohta keittelemään kahvit?
 
Ei nukuttu ei. Taaskaan. Ei minuuttiakaan. Melko messevät olot. Mä ihan just hajoon palasiks lattialle ja jään siihen.
 
Mulla jotenki menee henkeä haukkoessa yöt. Ei vaan saa kunnolla ilmaa jostain syystä. Mieskin jo sano, että kuulostelee, koska mä vetäsen sen viimosen henkäsyn kun välillä öisin huokailen. :-)
 
Mulla on ollut koko raskauden vaikea hengittää. Nenä on usein niin tukossa että tekee tuskaa. Lääkkeet onneksi toisinaan helpottaa. Öisin kai yritän silti väkisin hengittää nenän kautta, ja mies välillä kuulostelee että teenkö mä kuolemaa. Vauveli on myös edelleen niin ylhäällä, että keuhkot on varmaan niin lytyssä kun olla ja voi.

Muoks. Eiks neuvolassa ketään kiinnosta odottajien univaikeudet?
 
Mulle alkuraskaudessa univaikeuksien vuoksi yritettiin määrätä pillereitä. Yhden taisin syödä mutta oli aamulla niin pönkkö olo etten sen koommin syönyt.
Oli vielä jotain helposti koukuttavia pilsuja:O sen jälkeen onkin joka paikassa sanottu että hyvä etten niitä syö.
Sen verrran kiinnostuneita olivat univaikeuksista:D nyt ei oikeestaan ole kukaan ihmetellyt edes..
 
Yö meni yhden tunnin unilla ja äsken sain siihen kaveriksi toisen. Nyt onkin sit jo kiire suihkuun ja neuvolaan. Ei tuota kyllä järjissään jaksa, täällä ainakin mies saa tuntea nahoissaan - se ilkeä otus joka ihan pokkana nukkuu kaikki yöt läpeensä.
 
Mulle määrättiin viime viikolla nukahtamislääkkeeksi Oksatsepaami 15 mg 5x1 nappi... En oo hakenu vielä, ja sanoinkin sille neukkaritädille että en mää uskalla tommosia syödä ku oon niistä niin pitkään ihan töhönä ja pitää esikoinen huolehtia.. "otat sitten kun miehellä on vapaapäivä seuraavana päivänä". Jeah right...
 
Melatoniinia itse kokeilisin, jos olisi tarvetta. Ja mikäli sitä siis saa raskaana ollessa käyttää.
 
Nukkuminen? uni? ei kuulu sanavarastoon... täällä valvotaan toista vuorokautta putkeen supistusten takia. losahtais nyt ees vedet, että olis pakko alkaa tapahtua :D
 
Sultahan loppuu kohta voimat jos ei saa yhtään nukuttua! Miten sitten jaksaa vielä pinnistää lapsen pihalle jos voimat menee jo alussa.. Eikö neuvola/synnäri jotenkin tulis tossa jo vastaan että pääsisit vaikka lääkkeen avulla sairaalaan nukkumaan? On sulla kyllä loppuun asti huumoria vaativa raskaus, vaan onneksi on tosiaan enää ihan loppusuora jäljellä!
 
Ihme kyllä sain nukuttua jonkun 3 tuntia kunnes heräsin julmettuun päänsärkyyn. Tuntu aika pitkältä tuokin määrä. Toivottavasti panadol auttaa, että sais jatkettua vielä muutaman tunnin. Koko yläselkä, niska/hartiat ihan jumissa. Jouduin herättämään miehen jakamaan kipua :Heartred ja laittamaan kylmägeeliä.
 
Mustakin tuntuu kunnon unilta vaikka nukahdin vasta yheltä ja äsken heräsin. Eilis iltana eka kerta ku supisteli säännöllisesti 5min välein ysistä-yhteen.. Siis ihan kunnolla mut lopahti sit ja oon varmaan sammunut samantien. Sen verran väsynyt ollu kai.. Mies hieroi illalla saunan jälkeen jalka pohjia ja pohkeet.. Liekö sillä sitte ollu vaikutusta suppareihin.. :)
 
Takaisin
Top