Nukkuminen

Varmaan riippuu ihan vuorokaudenajasta.
Saahan sen korvauksen sitten jälkikäteen myös, jos ei kelataksiakyytiä saa.
 
Kättärillä on niin vähän paikkoja ja saanu jo 60 eur sakkoa siellä joten taksi tulee halvemmaks
 
Viiiittu..tästä mitään tuu. Palelee käsivarsia jos ne ei oo peiton alla ja liian kuuma jos on. Vähän ois huono olokin. Silmät tuntuu väsyneiltä, mutta uni ei vaan tuu. Ja musta tulee kiukkuinen jos en saa nukuttua. Sama koskee päikkäreitä, puolen tunnin unilta turha kuvitellakaan herättävänsä mua. Ja parin tunnin päikläreiden jälkeen on just se utuinen olo koko loppupäivän :) eli molempi pahempi.
 
täällä sama, väsyneenä kuin talviunilta herätetty karhu. Ei uskalla yleensä mieskään poikkipuolista sanaa sanoa. Ja päikkärit vaan on niin sellaset, että menee unirytmi täysin sekaisin jos uskaltaudun nukkumaan sellaiset. :confused:
 
Voi ei! Ootteko olleet koko yön hereillä??? Mä olin ihan kuutamolla viime viikon kun antibiootti väsytti. Ajattelin että mitä tää on mut nyt olo kun olisi pussi päästä otettu. Sillon päiväunet oli tarpeen. Ja tänään kyllä nukun kun heräsin näin aikasin. Aatelkaa, olin niin hullu että otin aamu 8 ajan autopesulasta sisäpesuun kun suosittelivat aamuaikaa. Auto siis jynssätään sisältä kun talvi kuskattu lapsia ja sanoivat että tuo kasilta kun kestää kuivua ja blaa blaa. Minä hullu uskoin ja nyt täällä keittelen kahvia. Ja huippu on se että odottelen 8-> keskustassa sen neljä tuntia autoa...jos en sit ajele bussilla edestakas. Ajattelin mennä treenaamaan ja saunaan välissä että aika kuluisi ja nyt hoipertelen täällä kotona ja etsin tavaroita. Tosi hyvältä idealta tuntuukin vielä....;-)
 
Ne on siel haukkana kyttäämässä kun ei oo paikkoja kun muutana 4h. Ne saa niistä hyvät tienistit !
 
Nukkuminen on vissiin niin yliarvostettua, että yksissätuumin päätettiin kukkua yö näin uuden viikon kunniaksi :)
Vähän kyllä elättelen toiveita, että uni tulis kun mies lähtee töihin... harmi vaan että silläkin on poikkeuksellisesti myöhempi aamu tänään :/
 
Musta kuulostaa että joku lähtee päivällä teistä synnärille. Mulla nämä tulee ulos vasta parasta ennen-päiväyksen jälkeen. Susamama, eikö sulla ollut useampi lapsi? Onko vauvat menneet samoille lasketuille? Lähinnä, että varaudun henkisesti että tämäkin tulee 41+ ulos...
 
Mäkin tässä odotan, että mies heräisi ja tulisi aamukahville, normaalisti sekin olisi herännyt jo kuuden aikaan, mutta tänään silläkin on myöhempi aamu poikkeuksellisesti. Saa nähdä päästänkö ollenkaan sitä töihin lähtemään vai miten käy, on meinaa taas lähdössä koko viikoksi 200km päähän töihin..
 
Täälläkin yksi huonosti nukkunut, tosin ilman kipuja heräsin suht pirtsakkana tähän aamuun. Aina se uus aamu vaan valkenee ennen kun tapahtuu mitään. Josko tänään nyt sitten? Toiveajattelua :D
 
Mulla meni viime alkuviikko ihan pipariksi nukkumisien kans, mut vauvan oletetun laskeutumisen jälkeen torstaina olen nukkunut tosi hyvin :)
Siis en käy vessassa ku aamulla vasta, ja nukun vähintään 7h. Tietty herään välillä ku käännän kylkeä mut nukahdan heti, ihanaa.
Mulla ennen raskautta oli niin ettei päikkäreitä voinu nukkua, ei 10 min tai 2h.. Päivä ihan pilalla sen jälkeen. Mut tässä raskauden aikana ei ole ollut mitään vaikutusta oloon heräämisen jälkeen. En ole kyl mitenkään päikkäri-ihmisiä.. Toisaalta ois kyl ihana jos se jatkuu synnytyksen jälkeen tollee, ni pystyy babyn kans veteleen yhteisiä unia jos on siihen tarvetta.
 
Mulla on nyt kaks viimeistä yötä ollut ekaa kertaa tukalaa ja epämukava nukkua. Jotenkin outo tunne vatsassa, mutta vaikea sanoa johtuuko nälästä, onko suolistosta, ilmaa vai jotain kohdun jomotusta. Sellaiset oikeat kivuliaat supistukset varmaankin sitten tunnistaa...? Yöllä kävin varmaan viisi kertaa pissalla, välillä näin unta, että kävin, mutta sitten vasta heräsin ja totesin, että pakko käydä. Aika levotonta nukkumista. Nyt voisi nukkua, mutta vatsa kurnii. Ei jaksaisi nousta syömäänkään. On tämä hankalaa...
 
Kättärillä kävijät, mä oon kylmästi jättänyt sellaiselle asukaspaikalle, jos ei ole ollut vapaata muualla. Tosin kyseessä on ollut vain polikäynti, synnyttämään tullessa en kehtaisi. Mutta noilta paikoilta ei ole tullut sakkoja!
 
Mä oon pääsääntösesti nukkunu hyvin,mutta viimeaikoina alkanu olemaan ongelmia. Ja viimeyönä ennen neljää tyttö alko yskimään kurkunpäätulehduksen takia,niin siinä meni lpppu-unet. Vähän sai torkuttua sohvalla kun laitoin toisen istuvaan asentoon kattoon Doraa,ja nyt tyttö (3v) nukahti ja mä en saa unta %)
 
Me on jätetty kättärillä auto kauemmas, oisko jotain ok-talo aluetta.
Tökkönen, siis jonku omalle varatulle paikalle? Jos joku jättäis mun paikalle auton, sitä saattais odottaa ikävä yllätys. :grin
 
Takaisin
Top