Nukkuminen

Hmm, taas hereillä. Nyt piti ihan sängystä nousta ja jättää mies nukkumaan. Ei tule uni ei, menkkajomotukset järkyt.
 
Varsin levoton yö.
Nousin syömään, joskos sen jälkeen vielä sais unesta kiinni.
 
Nuijanukutus!
Mies on töissä, kai mä alitajuntaisesti mietin synnytystä ku oon yksin. Hereillä ollessa ei kyllä mietitytä. Illalla oli uusia tuntemuksia alakerrassa, kai ne pisti vähän jännittämään.:)
 
Mä olen ollut hereillä 2.30 asti. ei toivoakaan unesta, johtuu tosin varmaan siitä, että eilen alko 21.30 "menkkakivut" ja tollon 2.30 heräsin ja rupesin laskeskeleen niitä, tuli niitä tossa ihan 5min välein 2h, ei vaan ole kovin kipeitä ollut edelleen tulee joitain. niin valmis olisin ollu lähtemään jo. Ja huom tää oli ensimmäinen kerta kun tulee ylipäätään supistuksia. En viitsinyt edes synnärille soittaa vaikka jo toivo heräsi, kun niin paljon lukenut näiden menevän ohi. Mutta nyt ois jo 39+1 niin saiskin jo tulla
 
Mä oon käynyt nukkumaanki vasta joskus puolen yön tietämillä..

Tsemppiä Kyfi, toivottavasti lähtö tulee pian.

Mulla ollu välillä menkkajomoja ja nyt illalla viilteli inhasti, mutta supistuksia ei oo ollu.
 
Täällä laitettiin nukkumaan kahden maissa.. kai tässä muutaman minipätkän on saanu koisittua. Alkaa kyllä jokseenkin pännimään kun ois ihana tursottaa kuola poskella.
 
Näköjään alko uusiks tulemaan, mutta ei kyllä oo edelleenkään kipeitä.
Jotenkin olettaisin synnytyssupistusten olevan kipeitä, mutta ei nää nyt niinkään ole.
Täysin kivuttomia olen saanut jo vko 34 lähtien, joten en nyt tiedä mitä välimallia nämä ovat o_O

Kiitos gartsu, toivottavasti itse saat vielä unta :)
 
Laitoin youtubesta rauhallista musaa jos auttais.. jos ei niin pitää ettii toi :) Kun voiskin vetää pikku tumut, niin saattaiskin nukahtaa. Oon ihan varma että päivällä kyllä sit väsyttää kun pitää kättärille lähtee.
 
Silloinhan se tietty alkaa väsyttämään, kun on menoa.
Mulla ois iltapäivällä koiran vienti trimmaukseen. Onneks ei tartte iskee ku takapuoli penkkiin, mies kuljettaa.
 
toivottavasti voimistuu, alle 5 min välein tulee, tollassia menkka-aaltoja jotka huipentuu ja lopahtaa. :D
onneks ei oo tänään itellä menoa, niin kun mies lähtee töihin saa rauhassa nukkua jo vielä nukuttaa. :)
Ottakaa päikkkärit jos kerkeette päivällä! tai sitten kuin minä, eli ei osaa nukkua päikkäreitä.. :D
 
Mä nukun silloin ku nukuttaa ja jos ei nukuta niin en nuku. :grin
Ei aiheuta onneks potutusta vaikken saiskaan nukuttua.
Musta ei tuu kiukkusta ampiaista, vaikka meniski vähäisillä unilla. Tuntuu vauhti vaan kiihtyvän ja jutut paranevan. :wacky:
 
Mä en kans osaa ottaa päikkäreitä ! Huh! Mä meen ihan sekasin.. ei herää sit enään kunnolla. Mulla ei niitä supistuksia oo sit kuulunu kun ed yönä mä oon ihan kypsä sen suhteen! Ootteko käyttäny sitä kelataksia ?
 
Meinasin että kuinka hyvin pääsee esim. Kättärille sellasella ? Ehtiikö se ☺
 
Takaisin
Top