Nukkuminen

No ette tekään kauheesti oo saanu nukuttua. On tää loppu niin mukavaa aikaa :D mä alan kyllä oikeesti olla sitä mieltä, että tää ensimmäinen jää meikäläiselle myös viimeiseks. Ei oo ihmisen hommaa tällänen kun ottaa näin hiton koville. Ja ei ne neuvolasta sano muuta kun että ota panadol... no oon mä akupunktiota saanu unettomuuteen sieltä joskus :D jeejee.
 
Mitä lähemmäs loppua mennään, sitä paremmin mä nukun. :wideyed:
 
Kertoo jotain siitä minkäverran saa nukuttua jos muutama tunti yössä tuntuu et olis nukkunut "kunnolla".. Mut parempi kai seki ku ei yhtään.. Onneks alkuun vauvan kans hormonit hyrrää sen verta hyvin et jaksaa hoitaa ja ihastella vauvaa vaik olis kui väsyny.. Hehe.. :)
 
Täällä on saatu jopa pari tuntia nukuttua ilman heräämistä! Olo toki on ihan jyrän alle jäänyt ja lantion seudun kaikki liitokset huutaa hoosiannaa. Tänään neuvola ja ärsyttää jo valmiiksi mennä kuuntelemaan se "no onneksi ei nyt oo enää pitkään jäljellä".. Saiskohan tuota vinguttua ittelleen sisätutkimuksen jos se vähän vauhdittas hommaa :woot:
 
Mä sain seuraavan ajan vasta viikoille 41 eli 13.4 sanoin kyllä etten meinaa kärvistellä enään niin kauaa.. nyt siit 39+2
 
Susamama, mullekkin varattiin neuvola viikolle 41!! Ja samalle päivälle sun kans. Olin tosiaan nyt ma edellisen kerran neukus ja laskettu 6.4 eli ens ma! Mun mielestä ois voinu kyl ens viikol varaa ees lääkäriaikaa tsekkaan onko mitään tapahtunu kun ei vieläkään mitään muita merkkejä tulevasta kun et masu on niin alhaal et toi ipana varmaan putoo koht tuolta! Nyt siis 39+2!
 
Samaa mieltä ! Ja tääl kans masu oli pudonnu alas ja kyl tuntuu liitoksissa että olis pallo tuolla jalkovälissä. Ei mun pää kestä sinneasti :)
 
Ei kans kestä pää... ollaan kuitenkin varauduttu tän neidin tulevan etuajassa... neuvolas kyl sanottiin ettei pitäs mennä enää kauaa kun tää ulostautuu mut saapi nähä.. josko olis niinkin täsmällinen ja tulis juur laskettuna.. :)
 
Susamama ja piuku, täällä kans nla samalle päivälle varattu. La silloin. Tosin kaikki lääkärit ja nla on edelleen sitä mieltä, että käynnistetään ettei mee yli. Joten tuo aika on ihan vaan just in case eikä tartte ees perua jos jotain tapahtuu sitä ennen. Oletan kyllä, että viimeistään ens ti kättärillä tehdään päätöksiä käynnistyksen suhteen kun silloin on 39+1. Pää kuulemma alhaalla mut alakerran tilannetta ei ole kukaan kurkkinut aikoihin :)
 
Mun mielestä täs lopus ois just hyvä tarkistella tilannetta alakerrassa.. viimeks lääkäri oli rv 35+3 ja oltiin pehmennytty ja kohdunkaulaa oli jäljellä 2cm.. ihmetyttää vaan miksei tehä tarkistuksii loppuvaihees enempää kuin tuo yksi..?
 
Nukuin pitkästä aikaa yön ihan hyvi. Kerran heräsin kun koira ravasi ja vinkui ulos, veinpä sen pihalle, jonka seurauksena koira karkasi pihasta isolle autotielle. Paniikissa herätin miehen ja lähettiin pöhkö hakemaab autolla klo 1.00 yöllä :'D sen jälkeen nukuin kuin tukki klo 7.00 asti.
 
Mä oon saanu nukkua koko ajan yllättävänkin hyvin, muutamia öitä lukuunottamatta ja olen kyllä siitä ollu tosi tosi kiitollinen. Tää tyyppi kun on kyllä päiväsaikaan niin aktiivinen, et mulla huutaa illasta aina kylkiluut hoosiannaa. Mut öisin hän on antanu nukkua, vain ne normi vessajuoksut tai kyljenkäännöt herättää yleensä, mut ei sinänsä valvota. Tänä yönä oon ollu tässä jo toista tuntia hereillä, kävin vaihteeks veskissä ja uni ei sit vaan tullu enää. Ehkä ressaan huomista ultrakäyntiä tai jotain. Mulla on siis radin takia se koko-/synnytystapa-arvio huomenna.
 
Täälläkin valvotaan :/ supistukset, siis ne kivuttomatkin hiipui saunan jälkeen :sad001 ja miehen työstressi tarttui muhunkin ja ja ja huoh
 
Huolestuttaa.. sain nukuttua taas hyvin. Ei nyt ehkä tunneissa kuin sen 4-5, mutta sikeää unta näköjään vaikka kävin tuona aikana 2 krt vessassa. Mutta siis nää liikkeet.. oon tottunut että meillä on tosi aktiivinen vauva ja nyt se antaa mun nukkua eikä herää yöllä niinku ennen. Onhan sillä aiemminkin ollut näitä unijaksoja mut jotenkin ahistaa tää muutos näin lopussa. Otan nyt lasin mehua ja lasken liikkeet ennen kuin lähen kuskaamaan miehen töihin.
 
Möttönen, tiedän tunteen... musta on tullu ihan vainoharhanen kun liikkeet on alkaneet loppua kohden vähenemään. Sillä me siellä synnärilläkin käytiin yks päivä, kun pieni ei koko päivänä liikkunut lainkaan. Lääkäri vaan sanoi, että on normaalia vauvan rauhottua näin loppua kohden ja kuulemma voi kertoa valmistautumisesta synnytykseenkin. Toivotaan, että se pitää paikkansa! :) meillä vaan kun toi rauhoittuminen tapahtui ihan yks kaks, niin tietysti se säikäytti.
 
Mulla kyllä vauvan liikkuminen on lisääntyny näin loppua kohden.. Tulee äitiinsä - ikiliikkuja :) isänsä on superrauhallinen.
Ennen en öisin jos heräsin tuntenu liikkeitä, mut nyt kyllä tuntuu. Ja päivisin tulee nahan läpi.
 
Maatunen, toivotaan niin! Aamulla sain liikkeet välittömästi kun olin mehulasin juonut. Ja Maatunen ja Suski, mikä lasketaan "lopuksi" :) Kun nyt eilisestä ollut rauhallinen ja sitä ennen riehunut kuin mielipuoli (aiemmin kirjoitinkin kun liikkuu niin että todella tuntuu..) ja laskettuun aikaan on nyt 10 päivää :) Tosin olin mä eilenkin videoinu mahan myllerrystä, että mene ja tiedä mihin tämä mun tunne rauhottumisesta perustuu... Kyllä tuolta vastaus tulee aina kun koputtaa/silittää tms. mut siltikin koen tän oudoksi. Eikä mulla oo nyt muuten edes nivus/häpyluu kipuja, mitä nyt esim kaupassa täytyy edetä ankan lailla...
No heitin miehen aamulla töihin ja jatkoin unia 8 maissa vielä pari tuntia vaikka olin olevinaan hyvin levännyt jo yöunien jälkeen. Nukahin ihan samantien ja vauva antoi taas nukkua.. oisko meillä joku varaston kerääminen menossa sit molemmilla.
 
No nyt sai oksentaa sisuksensa ulos, että mitäs tää nyt on? Yön heräsin 1-1,5 tunnin välein juomaan ja pissalle kunnes sit viiden aikaan tuli huono olo ettei enää saanu nukuttua. No kuitenkin tuntuu taas tuo vajaa 5 tuntia ihan riittäviltä yöunilta :)
 
Viimehön nukuin tosi hyvin. Tai no ehkä 5 krt vessa ja 5krt kivulias kyljen vaihto mutta nukuin tosi hyvin :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Takaisin
Top