Nt-ultra

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti Bella Swan, 1 elo 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Eeruvi Uusi käyttäjä

Täälläki eka ultra ohi, kaikki kunnossa pikkuisella❣ laskettu aika siirtyi 5 päivällä eteenpäin 13.3.2020, epäonnenpäivä vielä kun sattuu olemaan perjantai
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 1
  2. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Tämäkin hermoilija on nyt käynyt nt-ultrassa tänään 12+6 viikoilla ja kaikki oli paremmin kuin hyvin.:hello2 Sikiötä ei olisi yhtään huvittanut kääntyä siihen kulmaan mistä niskaturvotus mitataan. Lääkäri sitten tökki/heilutteli mua mahaan ja oli hauska nähdä miten pikkutyyppi heti reagoi siihen.:p Kantaan oli kirjoittanut virkeä sikiö ja niinhän se kyllä olikin. Karkaili monta kertaa alta kun sydäntäkin tutkittiin. Pienestä kädestä sai viisi sormea laskettua.:Heartred
    Miehelle kerroin matkalla nub-teoriasta ja mies oli ollut näkevinään, että tämä olisi poika sillä perusteella.:grin
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 7
  3. MaRilla Tuttu foorumilla Helmimammat 2018 Maalisäidit 2020

Ihanaa Kosmoskukka että kaikki hyvin! Odotinkin jo sun kuulumisia :happy:. Itellä vielä reilu viikko jännättävää.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Tsemppiä odotukseen.:Heartpink Kyllä olikin pitkä viikko tämä viimeisin, mutta koitti se päivä sitten lopulta.laughing7

Unohdin kirjoittaa tuohon edelliseen kokonaan, että niskaturvotus oli siis 1,3. Ja seulasta tuli mielestäni tosi hyvät tulokset. Esim. Down 1:23000. Iän puolesta (38v) mulla riski downiin 1:176.
    • Tykkää Tykkää x 6
  5. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Hienoja uutisia :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Vadelmainen Vieras

Ihanaa Kosmoskukka, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Täälläkin sinun uutisia jo odoteltiin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Nuppunen Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Ihanaa että siellä oli kaikki hyvin! :Heartred
    Mikä on nub teoria?
  8. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

No siis se Googlesta löytyvä tosi varma sukupuolen ennustamisjuttu.:hilarious::angelic: Tai en mä tiedä vaikka olisikin ammattilaisen käyttämänä varmempi.
    Että jos sikiöllä on uloke ”pippeli” alaspäin, niin tarkoittaa tyttöä. Ja ”pippeli” ylöspäin tarkoittaa poikaa.

Attached Files:

• Hauska Hauska x 3
  9. Nuppunen Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020 Toukomammat 2016

Aika hauska, olispa tiennyt tästä aikasemmin niin olis voinu ultrassa itse yrittää ennustella. Omissa kuvissa en kyllä erota minkäänlaista nubia :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Hatchling Aloittelija

Nt-ultrassa käyty, asiat kunnossa! :Heartred Takana koetteleva alkuraskaus huolineen ja monenlaisine oireineen, tuntuu nyt jotenkin ihanalta palkinnolta nämä hyvät uutiset. Kamala jännitys oli ennen ultraa, nyt tosi hyvillä fiiliksillä :) Tsemppiä kaikille ultraa vielä odotteleville!
    • Tykkää Tykkää x 12
    • Voittaja Voittaja x 6
  11. Papumaa Aloittelija

Mua jännittää ihan älyttömän paljon nt.. menin niin varuilleni kesäisen keskenmeno/tuulimunaepäilyn kanssa, että koko ajan puskee "entä jos asiat pahasti" jne ajatukset. Huoh. Tosi paljon haluaisin jo kavereille kertoa (etenkin kun vatsa näkyy tässä tokassa niin selvästi), mutta en uskalla ja halua selitellä sitten jos on jokin pahasti :arghh:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
  12. Nannu79 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Aattelin kanssa kertoa töissä juuri ennen13.9 olevaa nt-ultraa, kummankin vanhemmat tietävät, muuten ei olla kerrottu. Esikoiselle kerrotaan myös pikapuoliin, että hänestä tulee isoveli :love7
    • Tykkää Tykkää x 4
  13. Maria83 Aloittelija

Mua jännittää myös todella paljon tuo nt-ultra! :nailbiting: meillä aika ens viikon tiistaina eli ihan kohta..
    Pidetään peukkuja meille kaikille, joilla se edessäpäin :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Optimistinen Optimistinen x 3
  14. Hilpatus Aloittelija Maalisäidit 2020

Täälläkin nt-ultran jännittäjä, mitä lähemmäksi tulee sitä enemmän on alkanut mietityttää erilaiset vaihtoehdot mitä siellä voi selvitä. Torstaihin tuntuu olevan ikuisuus!
    • Optimistinen Optimistinen x 4
  15. Maria83 Aloittelija

Huh, pikkuisella kaikki hyvin :Heartred
    Tyyppi viuhtoi menemään ja heilui minkä ehti. Onneksi välillä vähän rauhottui, että saatiin mitattua :grin niskaturvotus 0,9 mm.
    Laskettuaika aikaistui 2 päivällä ja on nyt 18.3.
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 4
  16. Gonza Aloittelija Maalisäidit 2020

Viikko vielä pitäisi jaksaa jännittää! Tsemppiä muillekin odottajille :whacky011
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. hannaka Addikti Elomammat 2018 Tammimammat 2017 Maalisäidit 2020

Perjantai aamuun on vielä pitkä aika :nailbiting:
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Haisuli19 Aloittelija

Tänään ultrassa käyty ja siellä se pikkuinen kovasti viuhto menemään. Turvotus oli 0.6mm. Niin kovasti oon jännittänyt ja pelännyt tähän asti, en oo osannu oikeen olla iloinen kun vaan pelko ollut niin kova. Jospa se tästä nyt helpottais :Heartred:shy:
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Voittaja Voittaja x 1
  19. Papumaa Aloittelija

Ihana kuulla, että täällä on hyviä uutisia :Heartred
    Minä vielä piinailen tovin. Pelkään ihan älyttömän paljon, varsinkin kun lääkärit määräs mulle väärät annokset lääkettä aikoja sitten jas seurauksena veriarvot on nyt päin peetä. Tietenkin menin lukemaan mahdolliset riskit vauvalle ja huolet vaan kasvoi. :arghh: Jos tässä terveen paperit vielä tulee, niin en enää ikinä valita raskausajan kolotuksista ja ällötyksistä.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 7
  20. MaRilla Tuttu foorumilla Helmimammat 2018 Maalisäidit 2020

Meilläkin oli nt-ultra tänään ja kaikki näytti hyvältä, turvotus pieni ja vauva vastasi viikkoja 11+1. Seulan tulokset tulee viikon päästä, kun tänään otettiin verikokeet.
    • Tykkää Tykkää x 9
    • Voittaja Voittaja x 2

Jaa tämä sivu