Nt-ultra

Tämäkin hermoilija on nyt käynyt nt-ultrassa tänään 12+6 viikoilla ja kaikki oli paremmin kuin hyvin.:hello2 Sikiötä ei olisi yhtään huvittanut kääntyä siihen kulmaan mistä niskaturvotus mitataan. Lääkäri sitten tökki/heilutteli mua mahaan ja oli hauska nähdä miten pikkutyyppi heti reagoi siihen.:p Kantaan oli kirjoittanut virkeä sikiö ja niinhän se kyllä olikin. Karkaili monta kertaa alta kun sydäntäkin tutkittiin. Pienestä kädestä sai viisi sormea laskettua.:Heartred
Miehelle kerroin matkalla nub-teoriasta ja mies oli ollut näkevinään, että tämä olisi poika sillä perusteella.:grin
 
Ihanaa Kosmoskukka että kaikki hyvin! Odotinkin jo sun kuulumisia :happy:. Itellä vielä reilu viikko jännättävää.
 
Ihanaa Kosmoskukka että kaikki hyvin! Odotinkin jo sun kuulumisia :happy:. Itellä vielä reilu viikko jännättävää.
Tsemppiä odotukseen.:Heartpink Kyllä olikin pitkä viikko tämä viimeisin, mutta koitti se päivä sitten lopulta.laughing7

Unohdin kirjoittaa tuohon edelliseen kokonaan, että niskaturvotus oli siis 1,3. Ja seulasta tuli mielestäni tosi hyvät tulokset. Esim. Down 1:23000. Iän puolesta (38v) mulla riski downiin 1:176.
 
Tsemppiä odotukseen.:Heartpink Kyllä olikin pitkä viikko tämä viimeisin, mutta koitti se päivä sitten lopulta.laughing7

Unohdin kirjoittaa tuohon edelliseen kokonaan, että niskaturvotus oli siis 1,3. Ja seulasta tuli mielestäni tosi hyvät tulokset. Esim. Down 1:23000. Iän puolesta (38v) mulla riski downiin 1:176.
Hienoja uutisia :Heartred
 
Ihanaa Kosmoskukka, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Täälläkin sinun uutisia jo odoteltiin.
 
Tämäkin hermoilija on nyt käynyt nt-ultrassa tänään 12+6 viikoilla ja kaikki oli paremmin kuin hyvin.:hello2 Sikiötä ei olisi yhtään huvittanut kääntyä siihen kulmaan mistä niskaturvotus mitataan. Lääkäri sitten tökki/heilutteli mua mahaan ja oli hauska nähdä miten pikkutyyppi heti reagoi siihen.:p Kantaan oli kirjoittanut virkeä sikiö ja niinhän se kyllä olikin. Karkaili monta kertaa alta kun sydäntäkin tutkittiin. Pienestä kädestä sai viisi sormea laskettua.:Heartred
Miehelle kerroin matkalla nub-teoriasta ja mies oli ollut näkevinään, että tämä olisi poika sillä perusteella.:grin

Ihanaa että siellä oli kaikki hyvin! :Heartred
Mikä on nub teoria?
 
Ihanaa että siellä oli kaikki hyvin! :Heartred
Mikä on nub teoria?
No siis se Googlesta löytyvä tosi varma sukupuolen ennustamisjuttu.:hilarious::angelic: Tai en mä tiedä vaikka olisikin ammattilaisen käyttämänä varmempi.
Että jos sikiöllä on uloke ”pippeli” alaspäin, niin tarkoittaa tyttöä. Ja ”pippeli” ylöspäin tarkoittaa poikaa.
 

Liitteet

  • C42E8104-BBDB-4E5D-829F-95A733FF29A3.jpeg
    C42E8104-BBDB-4E5D-829F-95A733FF29A3.jpeg
    49.6 KB · Katsottu: 47
No siis se Googlesta löytyvä tosi varma sukupuolen ennustamisjuttu.:hilarious::angelic: Tai en mä tiedä vaikka olisikin ammattilaisen käyttämänä varmempi.
Että jos sikiöllä on uloke ”pippeli” alaspäin, niin tarkoittaa tyttöä. Ja ”pippeli” ylöspäin tarkoittaa poikaa.

Aika hauska, olispa tiennyt tästä aikasemmin niin olis voinu ultrassa itse yrittää ennustella. Omissa kuvissa en kyllä erota minkäänlaista nubia :hilarious:
 
Nt-ultrassa käyty, asiat kunnossa! :Heartred Takana koetteleva alkuraskaus huolineen ja monenlaisine oireineen, tuntuu nyt jotenkin ihanalta palkinnolta nämä hyvät uutiset. Kamala jännitys oli ennen ultraa, nyt tosi hyvillä fiiliksillä :) Tsemppiä kaikille ultraa vielä odotteleville!
 
Mua jännittää ihan älyttömän paljon nt.. menin niin varuilleni kesäisen keskenmeno/tuulimunaepäilyn kanssa, että koko ajan puskee "entä jos asiat pahasti" jne ajatukset. Huoh. Tosi paljon haluaisin jo kavereille kertoa (etenkin kun vatsa näkyy tässä tokassa niin selvästi), mutta en uskalla ja halua selitellä sitten jos on jokin pahasti :arghh:
 
Mua jännittää ihan älyttömän paljon nt.. menin niin varuilleni kesäisen keskenmeno/tuulimunaepäilyn kanssa, että koko ajan puskee "entä jos asiat pahasti" jne ajatukset. Huoh. Tosi paljon haluaisin jo kavereille kertoa (etenkin kun vatsa näkyy tässä tokassa niin selvästi), mutta en uskalla ja halua selitellä sitten jos on jokin pahasti :arghh:

Mua jännittää myös todella paljon tuo nt-ultra! :nailbiting: meillä aika ens viikon tiistaina eli ihan kohta..
Pidetään peukkuja meille kaikille, joilla se edessäpäin :Heartred
 
Täälläkin nt-ultran jännittäjä, mitä lähemmäksi tulee sitä enemmän on alkanut mietityttää erilaiset vaihtoehdot mitä siellä voi selvitä. Torstaihin tuntuu olevan ikuisuus!
 
Viikko vielä pitäisi jaksaa jännittää! Tsemppiä muillekin odottajille :whacky011
 
Tänään ultrassa käyty ja siellä se pikkuinen kovasti viuhto menemään. Turvotus oli 0.6mm. Niin kovasti oon jännittänyt ja pelännyt tähän asti, en oo osannu oikeen olla iloinen kun vaan pelko ollut niin kova. Jospa se tästä nyt helpottais :Heartred:shy:
 
Ihana kuulla, että täällä on hyviä uutisia :Heartred
Minä vielä piinailen tovin. Pelkään ihan älyttömän paljon, varsinkin kun lääkärit määräs mulle väärät annokset lääkettä aikoja sitten jas seurauksena veriarvot on nyt päin peetä. Tietenkin menin lukemaan mahdolliset riskit vauvalle ja huolet vaan kasvoi. :arghh: Jos tässä terveen paperit vielä tulee, niin en enää ikinä valita raskausajan kolotuksista ja ällötyksistä.
 
Meilläkin oli nt-ultra tänään ja kaikki näytti hyvältä, turvotus pieni ja vauva vastasi viikkoja 11+1. Seulan tulokset tulee viikon päästä, kun tänään otettiin verikokeet.
 
Takaisin
Top