Nt-ultra

Ekassa ultrassa käyty! Kaikki hyvin pikkukaverilla. Kovasti vilkutteli siellä ja yritti piiloutua niin että oli hieman haastavaa saada mittoja. Niskaturvotusta 0,9 mm. Laskettu aika muuttui päivällä eteenpäin ja on siis 3.3. :happy:
 
Onnea hyvistä uutisista!

Me saadaan nyt ekan neuvolan jälkeen varata itse aika, mutta ensin pitää odottaa että saadaan jotkin tunnukset sähköpostiin. Voi kuulemma mennä kolme päivää, eli viimeistään ensi tiistaina pitäisi tulla. Syyskuun tokalla viikolla alkaisi olla sopivat viikot, mutta mä olen sen viikon lomalla ja haluan toki päästä mukaan. Syyskuun kolmannelle viikolle siis menee, silloin maanantaina on 12+4. Onneksi mulla on sellainen työ että voin helposti lähteä aikaisin saldojen turvin.
 
Nt-ultrasta kohti kotia ajellaan :Heartred viikot ja LA pysyi samassa, 4.3 ootellaan saapuvaksi!
Lukemaksi saatiin 0,4 ja kovasti meillä oli vauhdikkaan oloinen vauva tuloillaan :happy:
Ihan todella helpottavaa ja rauhoittavaa nähdä ja kuulla se pieni sydän näiden muutaman viikon epämäärästen vuotojen jälkeen! Huh! Josko sitä hiljalleen uskaltais kertoa raskaudesta lähipiirille ja kauemmas!
 
Onnea hyvistä uutisista!

Me saadaan nyt ekan neuvolan jälkeen varata itse aika, mutta ensin pitää odottaa että saadaan jotkin tunnukset sähköpostiin. Voi kuulemma mennä kolme päivää, eli viimeistään ensi tiistaina pitäisi tulla. Syyskuun tokalla viikolla alkaisi olla sopivat viikot, mutta mä olen sen viikon lomalla ja haluan toki päästä mukaan. Syyskuun kolmannelle viikolle siis menee, silloin maanantaina on 12+4. Onneksi mulla on sellainen työ että voin helposti lähteä aikaisin saldojen turvin.

Mulla ei ikinä tullut mitään tunnuksia tms sähkäriin. Kuulemma jos on liian hyvät suodattimet niin menee roskiin se viesti. Tosin mulla ei ole edes semmosia siinä säpössä minkä annoin että ihan joku vika oli.

Ihan hemmetin haastavat sivut ymmärtää tälläselle raskausaivolle ja varmaan 30min meni kun etsin, säädin ja kokeilin.:rolleyes::sour: Lopulta sit onnistu ja sain kummatkin ultrat varattua! :)
 
Hyvä tietää, pookkana. Miten sitten pääsit varaamaan ajan jos et saanut tunnuksia?
 
Hyvä tietää, pookkana. Miten sitten pääsit varaamaan ajan jos et saanut tunnuksia?

Nettipankkitunnuksilla tunnistaiduin ja sit piti jotenkin rekisteröityä. Lähete oli ns. sisällä järjestelmässä joten anto mun varata niitä aikoja. Oma polku oli se minne kirjauduttiin sisälle naistentalon "alle".
 
Mulla on ensimmäinen neuvola vasta ens kuun alussa rv 11+1 sen jälkeen ois tarkoitus ottaa verikokeet ja varmaan suht nopeeta se ultrakin..
 
Mul on nyt aamusta Labrat ja sit varaan ultra ajan päivällä :)
 
Tänään käytiin ultrassa, turvotus 1,6 ja kaikki ok. Laskettu aika siirtyi 3.3. - > 21.2. :nailbiting:
Ja ensimmäinen ajatus oli, että kuka nyt hoitaa mun työt kun yksi iso projekti loppuu juuri samoihin aikoihin kun alkuperäisen la:n mukainen äitiysloma olisi alkanut :bored:

Oli kyllä taas oikein liukuhihnakokemus, sisätutkimus (?) oli siinä, että lääkäri työnsi spekulan sisään ja veti samantien ulos, "kaikki ok". Koko visiitti yhteensä 9 Min. Josta pari Min istuttiin odottelemassa kun lääkäri naputti tietoja koneelle laughing7 Th varoitteli etukäteen jo ultraajasta, olin lähinnä positiivisesti yllättynyt, koska odotin paljon pahempaa.
 
Tasan viikko NT-ultraan ja alkaa taas pyöriä ajatukset sitä ’entä jos’-kehää.:arghh::angelic:
Fiksuna tyttönä kävin myös äsken lukemassa kokemuksia minkälaista se sitten on jos sitä turvotusta on. Itkeä piti tietenkin.
Jotenkin sitä pitää niin itsestään selvänä, että huono tuuri osuu aina itselle. Vaikka kyllä kai sitä nyt välillä luulisi lykästävänkin. On vain muutama niin huono vuosi takana, että on muuttanut minua jo ihmisenäkin.:smiley-ashamed005
 
Itsellä pe nt-ultra. Vähän kans meinaa pessimismi hiipiä mieleen, kun esikoisen aikaan saatiin seulahäly ja lapsivesipunktio koettiin. Kovasti kyllä on joka suunnasta tsempattu, että tuskin tällä kertaa :smiley-angelic001
 
Ei onnistunut netin kautta varaaminen edes pankkitunnuksilla, mutta puhelimitse saatiin aika. Np-ultra on 16.9., silloin on 12+4.

Onneksi olen edeltävän viikon reissussa niin aika menee nopeammin.
 
Nt-ultrassa käyty tänään ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Turvotusta oli 1,3 mm joka lienee normaali, riskiluvut saadaan vasta myöhemmin tietoon. Mutta suuri helpotus oli tämä käynti, kauheasti stressasin etukäteen :)
 
Tässä yritän miettiä että mihin väliin varais ton ajan. Onko se yhtä luotettava jos on viikolla 11 kun esim 12+
Ollaan lähdössä reissuun ja mietin et jos jotenkin se aika peruuntuukin just ennen reissua niin sit se jää tekemättä. En haluis ottaa sitä riskiä..
 
Meillä oli ohjeessa että aika annetaan välille 10+0 ja 11+6. Mutta riippuu paikasta, ja meillä tosiaan ei itse varata aikaa vaan se tulee postitse. Terkka sanoi tänään että käytännössä antavat sen ajan mahdollisimman lähelle 11+6 viikkoja.
 
Meijän ohjeessa on vaan et Koska tulee 12+0 täyteen (terkka kirjoittanut) ja sit et varaa aika viimeistään rv 10
 
Takaisin
Top