Nt-ultra

Nyt on niin helpottunut olo. Ultrassa kaikki hyvin, siellä se reippaasti liikkui ja heilutteli nyrkkiä ❤️ Niskaturvotusta oli 1,3mm eli hyvältä vaikuttaa. Laskettu aika pysyi samana (9.2)
Jos nyt pystys nauttimaan tästä raskaudesta kunnolla :)
 
Meillä oli alkuviikosta ultra nyt jo toisen kerran. Pari viikkoa sitten oltiin viikon etuajassa ja laskettua aikaakin siirrettiin viikolla eteenpäin. Niskaturvotusta ei saatu silloin vielä mitattua... Mutta nyt, todella todella pitkien viikkojen jälkeen saatiin kuulla, että tällä pienellä ihmeellä on tosiaan kaikki hyvin. Mikä mieletön ilouutinen!:Heartred Tuttuun tapaan mies porasi koko ultran ja minä kyselin herkeämättä viitearvoja yms. :D Nyt aion iloita ja vain nauttia tästä kaikesta!
 
Täällä oli ultra torstaina, jännitti ihan hirveästi, mutta onneksi kaikki oli hyvin. Tyyppi oli vaan kovin unelias niin ei meinattu saada sitä niskapoimua mitattua, piti käydä välillä juomassa ja hyppimässä että vaihtoi asentoa. Eilen tuli jo seulontatuloksetkin, niidenkin osalta kaikki ok. :happy:
 
Täällä kans kaikki hyvin :Heartred ja la pysyi samana. Kerrottiinko muilla sukupuolta? Me haluttiin tietää ja tyttö näillä näkymin tulossa :happy:

Ei puhuttu mitään sukupuolesta, toisaalta ehkä haluankin vielä olla hetken aikaa jännityksessä :happy:
Rakenneultrassa sitten kysytään kyllä ihan siksikin, että esikoisen jäljiltä on kaikki tallessa ja jos onkin tulossa poika, niin ehdin vähän siivota pinkeistä pinkeimmät vaatteet pois ja muutenkin orientoitua tulokkaaseen. Myöskään nimeä emme ole vielä miettineet, varmasti sekin sitten konkretisoituu, kun sukupuolen saa tietää.

Onnea tytöstä!
 
Ei puhuttu mitään sukupuolesta, toisaalta ehkä haluankin vielä olla hetken aikaa jännityksessä :happy:
Rakenneultrassa sitten kysytään kyllä ihan siksikin, että esikoisen jäljiltä on kaikki tallessa ja jos onkin tulossa poika, niin ehdin vähän siivota pinkeistä pinkeimmät vaatteet pois ja muutenkin orientoitua tulokkaaseen. Myöskään nimeä emme ole vielä miettineet, varmasti sekin sitten konkretisoituu, kun sukupuolen saa tietää.

Onnea tytöstä!

Kiitos :happy:. Itse olin jotenkin siinä uskossa, ettei sitä vielä edes näe, mutta olikin kiva ylläri kun kysyikin että halutaanko tietää.
 
Kiitos :happy:. Itse olin jotenkin siinä uskossa, ettei sitä vielä edes näe, mutta olikin kiva ylläri kun kysyikin että halutaanko tietää.

Oho, mää oon kans kuvitellu, ettei vielä näkyisi mitään. Paitsi hyvin hyvin harvoin :) Meillä ei puhuttu sukupuolesta mitään :)
 
Takaisin
Top