Nt-ultra

Ei oo vielä aikaa tullut postissa. Ylihuomenna jo 10 viikkoa, että sais tulla jo.
 
2.8!

Ollaan vaihdettu siis syksyllä kotikaupunkia ja olin yllättänyt, että kaikki seulontojen tulokset tulkitaan täällä samalla kertaa eli tulokset saa tietää heti silloin. Esikoisesta tuli postissa kirje parissa viikossa, kun kaikki oli ok.
 
29.7. on aika.
Stressaan jonkin verran tuota tutkimusta, kun vuosi sitten juuri tuolloin todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Mutta, kun ei ole omissa käsissä nämä asiat, niin pitää vain yrittää luottaa ja olla positiivinen.
 
Tähän tuntuu olevan vielä niin kauan...
 
29.7. on aika.
Stressaan jonkin verran tuota tutkimusta, kun vuosi sitten juuri tuolloin todettiin keskeytynyt keskenmeno.
Mutta, kun ei ole omissa käsissä nämä asiat, niin pitää vain yrittää luottaa ja olla positiivinen.
Kävitkö silloin ollenkaan varhaisultrassa?

Kyllä tietyllä tavalla hermostuttaa itseäkin. Kenellekään en aio kertoa koko raskaudesta ennen tuota omaa ultrapäivää.
 
Kävitkö silloin ollenkaan varhaisultrassa?

Kyllä tietyllä tavalla hermostuttaa itseäkin. Kenellekään en aio kertoa koko raskaudesta ennen tuota omaa ultrapäivää.

Kävin, ja silloinkin oli kaikki hyvin, sydän sykki hienosti. Ja raskausoireetkin jatkuivat koko raskauden, vaikka oli mennyt kesken jo muutamaa viikkoa aiemmin, kun todettiin. Siksi jännittää.
 
Kävin, ja silloinkin oli kaikki hyvin, sydän sykki hienosti. Ja raskausoireetkin jatkuivat koko raskauden, vaikka oli mennyt kesken jo muutamaa viikkoa aiemmin, kun todettiin. Siksi jännittää.

Voi ei. Toi on myös mun pelko tällä hetkellä. Viime kerralla mulla kyllä loppui raskausoireet samoihin aikoihin, kun kasvukin oli loppunut.
 
Voi ei. Toi on myös mun pelko tällä hetkellä. Viime kerralla mulla kyllä loppui raskausoireet samoihin aikoihin, kun kasvukin oli loppunut.
Sama juttu, ne vähäisetkin oireet katosivat silloin juuri ennen neuvolan tarjoamaa varhaisultraa. Eipä tässä auta mennä kuin päivä kerrallaan. Kaikista ilkeintä olisi kyllä omastakin mielestä, että todetaan vasta tuolla nt-ultrassa.
 
26 tai 27.7 käyn kun lääkäri sanoi että tule kun sopii. Tuo jälkimmäinen olisi parempi koska silloin on loppumassa viikko ja uusi alkaa.

Voin samaistua pelkoon kkm osalta kun itse olen kerran kantanut n. kuukauden kuollutta alkiota kun sairaalassa eivät kuunnelleet, sitten aiheuttivat komplikaatiot mitkä vei melkein hengen.
 
Takaisin
Top