Nt-ultra

Maanantaina 29.7. heti työpäivän jälkeen. Sain siis uuden ajan, sillä tämän viikon ultrassa selvisi, että tyyppi mahassa on viikkoa pienempi kuin oltiin laskettu. Sydän sykki ihanasti ja pienet kädet vipatti <3 Parin viikon päästä sadaan kuitenkin lisää infoa, että onko kaikki ok. Yhtäkkiä viikot kuluu aivan epätodellisen hitaasti:D

Mulla nt-ultra 14.8 eli vajaa kuukausi pitäis vielä malttaa... melkein tekis mieli käydä yksityisellä toistamiseen vielä ennen tuota nt mutta taidan nyt malttaa mieleni kuitenkin ja yrittää luottaa että kaikki on hyvin.

Tänään oli nt ultra. Pienellä kaikki hyvin. Ultran mukaan la olisi 3.2, mutta ero on niin pieni että pysytään lasketussa 6.2. Pikkuhiljaa alkaa itsekin uskomaan että joku siellä kasvaa.

Kiva kuulla hyviä uutisia! :) Ja pääsitpä muuten ajoissa nt-ultraan. Itsellä oletettu la 9.2 (varhaisultrassa myös hiukan isompi, mutta LA ei muutettu) ja melkein rv 13 kerkee vaihtua, ennenkö on nt-ultra.

Kiva kuulla hyviä uutisia! :) Ja pääsitpä muuten ajoissa nt-ultraan. Itsellä oletettu la 9.2 (varhaisultrassa myös hiukan isompi, mutta LA ei muutettu) ja melkein rv 13 kerkee vaihtua, ennenkö on nt-ultra.

Juuri mietin samaa, itselläni on nt-ultrapäivänä eli 29.7. jo 13+0.
Hienoa, että kaikki hyvin!!

Mulla 7.8. Sitten on viikkoja 12+5, jännittää. Jännittää myös että pääseekö mies mukaan :nailbiting:, en saanu sellasta aikaa että molemmat ois töistä vapaalla.
Viimeks mulla sattu se alakautta ultraus, kun tutkittiin munasarjakystaa, niin seki pelottaa. Vihlo ihan hirveesti, kai johtuu tosta suolistosta ku kerää kaasua :smiley-ashamed005 ja muutenki maha turpoo ja ärtyy herkästi.

Kiitos :) nyt on taas hetken mieli keveämpänä.

Tuliko teille Kantaan verikokeiden tulokset näkyville vai kuuliko ne vasta siellä?

Tuliko teille Kantaan verikokeiden tulokset näkyville vai kuuliko ne vasta siellä?

Minä odottelin melkein kaksi viikkoa, että tulisivat Kantaan. Soitin sitten neuvolaan, että onko tulokset ollenkaan valmistuneet, kun en niitä pääse näkemään. Noh, terveydenhoitaja tsekkasi koneelta ja sanoi kaiken olevan kunnossa. Tuon puhelun jälkeen ne sitten sinne Kantaankin siirtyivät :) Maanantaina on nt-ultra, jännittää!!

Ensi tiistaina nt-ultra. Jännittää ja samalla en malttaisi odottaa. Toivottavasti kaikki kunnossa. Miten nopeesti saa tulokset seulasta? Onko kellään kokemuksia? Näidenkin tulokset kaihertaa omassa takaraivossa....

Mulle tuli aika kolmen viikon päähän. Miten jaksan odottaa niin pitkään. o_O Verikokeet otetaan ens viikolla.

Sain varattua ajan kahden viikon päähän :). Tällä viikolla pitää käydä labroissa. Eli huomenna täytyy mennä kun en saanut aikaiseksi aiemmin...

Takaisin