Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi vitsi miten ärsyttävää. Siis kiva että kutsu eli aika nt ultraan tuli hurjan äkkiä. Eilen neuvolassa kävin ja laitto lähetteen, tänään oli netpostissa aika.
Mutta se on vasta rv 12+6 :0 hiton myöhään verrattuna siihen et aiemmin ollu heti 11+ !
Byyyyh.
T. Perässähiihtäjä, tänään 8+5

Mulle tuli se nt aika nii että neuvola oli 8+0 ja nt-ultra vasta 13+1 eli siihen vielä pari viikkoa aikaa :|

Kirjoitan tännekin puolelle, ultra oli tänään ja kaikki hyvin :) vastasi viikkoja eli 12+6 tänään, niskaturvotus oli 1,2 eli oikein hyvä :) helpottunut ja onnellinen olo, käytiin vielä ostamassa ensimmäiset housut pienelle <3

Ultra huomenna aamulla, jännittää :nailbiting:. Mulla on aika sellaselle mies gynekologille, joka ei ole sosiaalisilta taidoiltaan missään hyvässä maineessa. Kaikkien muitten ajat oli valitettavasti mennyt... Kuulemma tää mies saattaa möläyttää ihan mitä sattuu, ja voi laukoa ikävästikin, jos jotain häikkää esim sikiön kehityksessä. Onneksi tulee oma mies mukaan, niin saa siitä edes henkistä tukea :).

Ultra huomenna aamulla, jännittää :nailbiting:. Mulla on aika sellaselle mies gynekologille, joka ei ole sosiaalisilta taidoiltaan missään hyvässä maineessa. Kaikkien muitten ajat oli valitettavasti mennyt... Kuulemma tää mies saattaa möläyttää ihan mitä sattuu, ja voi laukoa ikävästikin, jos jotain häikkää esim sikiön kehityksessä. Onneksi tulee oma mies mukaan, niin saa siitä edes henkistä tukea :).

Mulla kans huomenna klo 8! Toivotaan hyviä uutisia meille molemmille :)

Ultra takana, ja kaikki näytti hyvältä. Niskaturvotusta 1,1mm, kuulemma siisti sikiö :joyful:. Istukka on etuseinämässä, eli liikkeitä on varmaan turha odottaa vielä hetkeen. Nyt odotellaan vielä seulontojen tuloksia.

Ja niin, ultrannut lääkäri oli tosi mukava ja asiallinen. En kyllä yhtään saanut siitä sellasta kuvaa, mitä oon kuullut. Tai ehkäpä sillä oli hyvä päivä tänään :)

Täällä myös ultra takana. Kaikki hyvin, LA aikaistui hieman, nyt 8.6. Niskaturvotus oli 2,3 mm. Istukka oli takaseinässä, mutta hieman kohdunsuun päällä, joten kätilö varoitteli että voi tulla pientä vuotoa kun siirtyy ja sitten paikka tarkastetaan rakenneultrassa.

Eilen oli eka ultra ja kaikki hyvin, oikein vilkas pikkukaveri sieltä löytyi. :happy: Tänään rv 12+6 ja kooltaan vastasi viikkoja 12+4 (jos luin neuvolakortin harakanvarpaita oikein), LA pysyi samana. Istukka kuulemma takaseinämässä ja niskaturvotusta 2 mm.

Huh, helpotusta! :love017

Eilen oli ultra ja kaikki kunnossa. Turvotus 1,2mm ja vastasi viikkoja. Yhtä laiska tapaus kuin isoveljensä, koska ei meinannut tulla ainuttakaan liikettä. Yskimisen ja heiluttelujen jälkeen lopuksi vähän jotain raajaa heilautti :D Niin ja luojan kiitos vain yksi lapsi tulossa. Se eniten huoletti :playful:

Me käytiin eilen ultrassa ja identtiset kaksoset sieltä löytyi :Heartred:Heartred Laskettu aika pysyi samana, eli 14.6 ja muutenkin kaikki oli hyvin.
Tuli heti vahva poikaolo, ehkä meillä kesällä on 7 veljestä :love7

Ja nyt sit ultrataan kolmen viikon välein, eli joulun jälkeen jo seuraava :)

Muokattu viimeksi:
Kirjottelin jo salaiselle puolelle, mutta laitan vielä tännekin :) Eli ultrassa käytiin eilen, kaikki oli hyvin! ❤️ Kovasti se pieni siellä liikku, heilutteli mini käsiä ja jalkoja :love7 Se tunne oli ihan mieletön kun näki vauvan ekaa kertaa, itkuhan siinä tuli ja onnenkyyneleet kun kuuli että kaikki on kunnossa vauvalla❤️ Mä oisin heti halunnut sen sieltä syliini halattavaks (siis oikean kokosena vauvana:rolleyes:) ❤️ Heti kyllä siihen pieneen rakastuin ja niin tais miehellekin käydä :D
Ru on 9.2.

Kirottu kanta.fi! Kattoin veriseula-arvot sieltä eilen ja ihan älyttömän matalat googlettelun perusteella. Sit ku yhdistän vielä lähes oireettomaan alkuraskauteen,niin kaaos mun pään sisällä on taattu. Tottakai luovuin jo toivosta, ku jos jotain vakavampaa löytyy, niin vihellän pelin poikki. :( Viikon päästä vasta ultra.

Kirottu kanta.fi! Kattoin veriseula-arvot sieltä eilen ja ihan älyttömän matalat googlettelun perusteella. Sit ku yhdistän vielä lähes oireettomaan alkuraskauteen,niin kaaos mun pään sisällä on taattu. Tottakai luovuin jo toivosta, ku jos jotain vakavampaa löytyy, niin vihellän pelin poikki. :( Viikon päästä vasta ultra.
Soita neuvolaan heti huomenna ja kysy saatko ultraa aikaistettua. Eipähän tarvitsisi elää epätietoisuudessa. Tosi kurja juttu :sad001

Kuinka matalat?

Minulla arvot olivat
S -PAPPA 44.8 mU/L
S -hCGBV/D 8.5 ug/l
Soitin ensin neuvolaan, sieltä käskivät soittamaan suoraan äitiyspolille, koska meidän kunnassa äitiyspoli hoitaa NT-ultrat. Kätilö, joka äitiyspolilla vastasi puhelimeen, sanoi, että yleensä näin matalat arvot tarkoittavat keskeytynyttä keskenmenoa, ja siirsi NT-ultrani seuraavalle arkipäivälle, ettei enää tarvinnut odottaa kahta viikkoa. Ultrassa paljastui neljä viikkoa liian pieni alkio ilman sykettä, eli keskeytynyt keskenmeno. Huomenna tyhjennys.

Muokattu viimeksi:
Takaisin