Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea saa :)

Meillä vissiin sikiöllä omfaloseele... Vähän varjostaa tätä odotusta kun taitaa olla keskeytys edessä.. Seuraava ultra vasta rakenneultra ja siellä nähään onko se hävinny. Se on siis napanuoratyrä ja siihen yleensä liittyy kromosomipoikkeavuuksia aika vahvasti. Yleensä trisomia 18 ja trisomia vauvojen elinikä ei oo kovin hyvä. Yleensä kuoleevat jo kohtuun tai jos syntyyvät niin eläävät vain pari tuntia.. Mutta jos tuo löytyy rakenneultrassa niin jatkotutkimuksia meille varmaan tarjotaan, mut tuskin mennään kun ollaan päätetty keskeyttää jos jotain on...

Voi Mintukka! <3 saanko udella, että paljastuiko tuo nt-ultrassa vai missä? Raskaat ajat edessä, paljon voimia tulevaan:sad001:Heartred

Joo siellä, mutta lääkäri ei asiasta maininnu mitään.. Siis voitteko kuvitella, luvin omasta kannasta lääkärin sanelun!!!
Toivon tosiaan, että kyse on siitä, että suolet ei oo vielä vain palautunu takas vatsaonteloon.. Eikä siitä, että ne on jääny pysyvästi ulos..

Pitihän se arvata, ettei tää mene ihan putkeen kun ei esikoinenkaan helposti tullu. Yritettiin esikoista neljä vuotta ja lopouraskaudessa oli kaikenlaista ja syntymän jälkeen oltiin sairaalassa melkein 3kk kaikenlaisten asioiden takia.. Nyt tää sai alkunsa yk 2. Ihan liian helposti siis. Olihan se liian hyvää ollakseen totta..

Miten voi Mintukka olla ettei lääkäri sanonut mitään? Luulisi että jos vakavaan huoleen olisi aihetta, niin olisi sen kyllä kertonut?? Voimia!!

Niin mäki luulin.. Mä todella toivon, että se lääkäri on sooloillu tonne jotain omiaan tai ehkä sanavalinta ei oo kaikkein paras tms.. Tulee tooodella pitkä aika ootella rakenneultraan asti, mut onneks meillä on toi ihana pieni mies tuolla tuhisemassa ja piristämässä äitiä <3

Kummallinen lääkäri jos ei oo sanallakaan maininnu noin "vakavasta" asiasta. Kannattaisko sun soittaa sinne ja varmistaa tää juttu? Eikö se todellakaan maininnu ääneen mitään?

Käsittämätöntä. Mäkin soittaisin kyllä perään! Jos oikeasti olisi jotain pielessä, niin kyllähän siitä sanoa pitäisi! Sen takiahan ultrissa käydään. Kohtuutonta, jos tuossa tilanteessa joutuu rakenneultraan asti odotteleen!

Joo aattelinki soittaa sinne ja kysyä jahka saan koottua eka itseni.

Siis aivan käsittämätöntä taas! Kenenkään ei kuuluisi itse lukea tuommoista tietoa, vaan lääkärin kuuluu soittaa, tai oikeastaan jo siinä ultrauksessa kertoa löydöistä. Eikö siis kertonut mitä ultraa ja mitä näkyy samalla? Jos kerta siinä ultratessa katsoi ja totesi tilanteen, niin miten ihmeessä ei maininnut ja kertonut lisää asiasta? :eek: Voimia paljon tulevaan!:Heartred

En mä ainakaan muista mitään ja ku kysyin äsken mieheltä niin mies sano että oli sanonu jotain, että suolet on napanuorassa mut sen ihmeempää..

Huomenna nt-ultra. Oon tähän asti ollut luottavaisin mielin enkä oikeastaan ole jännittänyt yhtään.. Mutta jostain syystä nyt alkaa jännitys nousta pintaan. Ja varsinkin kun mies ei pääse mukaan vaan menen yksin.:(
Täytyy vain luottaa, että kaikki on kunnossa!

Pikaisesti luettuna rv12 kohdalla sanotaan, että sen viikon lopulla suolet siirtyvät napanuorasta vatsaan. Oliko silloin viikkoja kuinka? Ehkä ei vielä siis olekaan mitään suurta hätää, vaan lääkäri olisi tosiaan sanellut omiaan..

Mintukka, inhottavaa nyt joutua miettimään tuollaista. Voimia! Ehdottomasti sitten kun koet kykeneväsi niin suosittelen myös perään soittamista, ja ylipäänsä lääkärin konsultaatiota kyseisestä asiasta. Toivon mukaan nyt ei ole kyse mistään muusta kun normaalista suolten napanuorassa oleilusta vielä aikaisessa vaiheessa. (y)

No jo on ollut teillä ultraaja mintukka! Toivotaan, että kirjoittanut puuta heinää sinne ja kaikki olisi niinkuin pitääkin. :)

Mäkin soittelisin perään! Tai laittaisin miehen soittamaan jos itse en kykenisi. :)

Mulle tuli nyt aika postissa, 16.9 klo 8.30. :)

Sinänsä hyvä, että aika sattui perjantaille niin mies voi ottaa intistä henkilökohtaisen vapaapäivän, että pääsee mukaan, eikä mun tarvitse sitä aikaa siirrellä. Mutta toi aamuaika. :mad: ei kyllä mitenkään löydetä lapsenvahtia noin aikaisin hyvällä verukkeella... :(

No huhhuh mintukka!!!aika törkeetä lääkäriltä....etkös säki täällä kyssillä käyny?!? Mä tääl just oottelen lääkärin luo pääsyä....

Voi ei Mintukka! Toi on kyllä jo lääkäriltä tosi törkeetä toimintaa! Kyllä tommosesta kuuluu sanoa, jos epäilee jotain vakavampaa. Toivottavasti kuitenkin kaikki on hyvin♡

Leipälapio, teilläkin on esikoinen kuitenkin niin pieni, että ehkä sen saa ottaa mukaan :) Mää itse toivon myös, että saataisiin toi poika ottaa np-ultraan kun se on kuitenkin ainoa, johon mieskin pääsee mukaan. Tai sit mies oottaa pojan kanssa ulkopuolella ja kysyn, josko hän pääsisi edes pikaisesti pikkuista vilkaisemaan ulitran lopussa tms :/

Joo siis mulla oli viikkoja 11+2 silloin ja luvin myös että on normaalia, että suolet on napanuorassa ja siirtyy rv 12 takas mahaan.. Toivon, että kyse oli tuosta sit vaan, mut jos näin on niin miks pitää laittaa sellasia tekstejä tuonne omaan kantaan.. Vai luuleeko ne ettei potilaat käy niitä lukemassa sieltä...
Soitin sinne ja pyysin päästä aiemmin uusinta ultraan mut eivät kattoneet tarpeelliseks.
Joo saa mä kävin myös kyssillä :)

Muistelinkin, että sulla oli pienet viikot. Ja kuitenkaan seuloissa ei ollut mitään ihmeellistä, niin eiköhän kaikki oo ihan hyvin :)

Takaisin