Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) Nt 1.0 ja minityypille tuli päivä-pari ikää lisää, mutta laskettu aika ei muuttunut :) Siellä se huitoi ja venytteli menemään :) Jäi kyllä hyvä ja jotenkin levollinen fiilis tuon jälkeen :) Marraskuussa sitten rakenneultra.

Mulla oli ylimääränen ultra naistenklinikalla keskiviikkona ja pienellä oli kaikki hyvin kaikenkaikkiaan 3 lääkäriä ultras 3/4D nä niin alakautta ja vatsanpäältä. Kaikki olivat sitä mieltä että nt ultran tehnyt on tehnyt virhe arvioinnin siinä kun epäili että selkäranka olisi paksun näköinen. Hyvä homma että pääsin tuonne niin iso kivi putosi sydämmeltä ja voin nauttia raskaudesta <3 . Lääkärit sanoivat että on varhaiskypsä niin kaikki rakenteet näkyy niin tarkasti mitä ei välttämättä kaikissa tapauksissa näy tässä vaiheessa. Ihanaa <3

Seulonnan tulokset oli tulleet eilen. Ei mitään normaalista poikkeavaa, riskiluvut vielä ajattelin ihan mielenkiintoista selvittää. Jokohan sitä uskaltaisi kertoa tuleville kummeille, vaikka tässä vähän muita riskejä vielä onkin. :rolleyes: Mulle passais kans jos ajankulua vois vähän jouduttaa..:grin

Ultrassa kaikki oikein hyvin. <3 rakas vastasi viikkoja 13+1 ja laskettu aika on nyt siis 23.3. :)
Oli ihan mahtavaa nähdä oma pieni rakas siellä! ❤

ihana oli kyllä ultraajakin, 30min katseltiin vauvaa alakautta ja vatsan päältä! :)

Riskit oli siis negatiiviset ja kaikki hyvin. :)

Ihanaa, että niin moni on saanut ihania ultrauutisia! :) jokainen kurja ultrauutinen on todellakin kurja ja kaikki sympatiani ovat heidän luonaan. Tässä ryhmässä kuitenkin tuntuu että niitä kokemuksia on ollut paljon vähemmän. Ihanaa!

Niinpä, mä olen myös ihmetellyt, että tässä ryhmässä on tullut tosi vähän ikäviä ultrakuulumisia nt-ultrassa verrattuna moniin muihin ryhmiin joita olen seurannut...

Täälläkin käyty tänään nt ultrassa ja kaikki paremmin kuin hyvin! Illalla vielä kopsahti netpostiin samantien tulos että lisääntynyttä riskiä ei ole, oujee! Mulla oli todella luottavainen fiilis, ja tyyppi löytyi masusta samantien, ihan masun päältä pelkästään ultrattiin ja hän liikkui ihan koko ajan :) Isäntä sanoi, että ihan tytön näköinen ja saman näköiset kuvat kuin esikoisesta saatiinkin. :grin:grin:grin

Kätilö oli supermukava ja saatiin vissiin melkein 10 kuvaa mukaan. Minähän olin ultrassa yksin, mies odotteli autossa parkkihallissa turvaistuimessa nukkuvan tyttömme kanssa :)

Niin, ja typy heräsi heti kun menin takaisin autoon. Näytin hänelle ultrakuvia matkan ajan ja hän hymyili kuin hangon keksi, nauroi ja hihkui. Illemmalla pussaili ja huuteli masuun, kun ollaan kerrottu että äidin masussa on vauva :grin:grin:grin

On tää magee ja uskomatonkin fiilis!! :)

Niinpä, mä olen myös ihmetellyt, että tässä ryhmässä on tullut tosi vähän ikäviä ultrakuulumisia nt-ultrassa verrattuna moniin muihin ryhmiin joita olen seurannut...
No mulla esim riskiluvuksi ultran plus verikoeseulonnan jälkeen tietokone laski 1:211. Kävin siis vielä naistenklinikalla NIPT-tutkimuksessa. Sen tulos tulee viikon päästä. Riskiluku johtui yksinomaan iästä, ei ultrasta tai veriarvoista.

Muokattu viimeksi:
Tänään, vihdoinkin, oli nt-ultra :) siellähän vilkutteli todella vilkas pieni kaveri. Kaikki kunnossa ja nt 1,3. Vauhtia oli sen verran tyypillä että heräs epäilys, josko sieltä olisikin tulossa meille toinen poika. :wink Viikkoja on tänään 12+6, mitat vastasi 13+2 mutta laskettuaikaa ei pienen heiton takia muutettu

Takaisin