Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toikin on jännä kun mää muistan nuoremman muksun aikaan kun tuli tää niskaturvotus mittaushommeli niin sillon muistaakseni oli kyllä ohjeistus että pitäis mennä alle 13 viikon. Esikoisesta tämmöstä ei vielä ollutkaan eikä sillon myöskään rakenneultra kuulunu mukaan vaan piti ite kustantaa.

NT-ultrassa käyty ja siellä kiemurteli ihana, pieni ihmisen alku! :love017
Turvotusta oli alle millimetrin ja kaveri oli aktiivinen. Kyllä siinä tuli tippa silmään.

Seulonnan tulokset kuulemma saa vasta kolmen viikon päästä, vaikka verikokeissa kävin kolme viikkoa sitten. Tehokasta toimintaa... :shifty:

muoks. Ai niin. Sikiö vastasi viikkoja 12+0. Kuukautisten mukaan olisi 12+2, joten pysyn niiden mukaisessa laskennassa jatkossakin.

Muokattu viimeksi:
Tiistaina pääsen mieki ultraan,sitä onki ootettu! Jännittää niiin vietävästi. Toivottavasti saa silloin jo vastauksen koska minun hermo tuskin kestää enää oottelua.

Täällä saatiin seulontatuloksista eilen viesti että normaali oli seulonnan tulos, ei aihetta jatkotutkimuksille. Riskilukuja ei ollu viestin matkassa.
Sittempä sitä ootellaan täällä rakenne ultraa joka on vasta lokakuussa. :rolleyes: nyyh.

Voi olen ihan unohtanut tänne kertoa myös hyvät uutiset. Nt ultra siis takana ja kaikki hyvin. <3
Meillä sekä esikoisen että nyt tämän murusen ultra sattunut samalle päivälle (12+4) niin hassua kuinka esikoinen sillon vastasi paria päivää pienenpää ja nyt tämä muutaman päivän suurempaa (13+1) (ja meillähän siis tiedossa tarkat hedelmöityspäivät, koska ivf). Minkä kokoisia teidän pötkylät on ollu? Esikoinen oli siis 12+4 61mm ja tämä nyt 68mm... niin ja nt oli 1,2mm... :)
Riskiluku jonkunverran suurempi (1:4200) kuin esikosta (1:10000), mutta olisko ikä tehnyt tehtävänsä...
Mulla poikaolo siis sai vahvistusta kun eikös "pojat tapaa olla suurempia"... ;)

Ultrassa käyty. Pikkuinen oli isompi, mitä osasin itse odottaa eli tänään neuvolan mukaan 12+3 ja vastasi nyt 13+1 ja laskettu siirrettiin 8.3. Nt oli 1,6mm mut sanoi et normaali. Mut kaikki kunnossa ultraajan mukaan. Sykkeet kuultiin myös ja neljä kuvaa mukaan ☺

Seulaluvut tulee myöhemmin, parin päivän sisällä.

Meillä myös kaikki hyvin ultrassa! Nt oli 1,4, eli oikein hyvä. Rauhallinen tyyppi, oliskohan ollu päikkäreillä :).
Seulontatulokset tulee viikon kuluttua, ja niistä soitetaan vain jos jotain on ilmennyt. Kooltaan pikkuinen oli kaksi päivää pienempi, eli la pidetään samana.

Mäkin sain jo NT-ajan, 22.9. Olis ollu pari päivää aiemmin mutta vaihdoin, kun oli työviikolla.
Olisin joutunut lähtemään töistä tuntia aiemmin, että olisin ehtinyt ruuhkan alta pois ja ajella Kättärille. Toki en edes olisi voinut lähteä aiemmin, koska olen yksin klo 7.00 asti.
Sama homma rakenneultran kanssa.

Täälä uusi maaliskuinen ilmoittautuu, la 21.3 -17. Ensimmäinen neuvolakäynti ollut 11.8.Kovasti tunteet pinnassa ja olenkin eläytynyt teidän kirjoituksiin välillä nauraen ja välillä itkien.:joyful: Odottelen omaa nt-ultraa joka on 13.9. Tuntuu vain, että meni niin kovin pitkälle kun tuolloin on rv 13+0. Verikokeissa käyty 29.8.

Ja ihan teille kaikille valtavat onnenhalit!!:Heartred

Nt-ultra ois ens ma. Vasta klo 12.30 et kerkii jännittää koko aamun eka ja toivotaa et kaikki hyvin ku heti ultran jälkee mies joutuu lähtee iltavuoroo nii sit en tiiä mite yksin pystyisin koton huonoi uutisii käsittelee

Nt-ultra ois ens ma. Vasta klo 12.30 et kerkii jännittää koko aamun eka ja toivotaa et kaikki hyvin ku heti ultran jälkee mies joutuu lähtee iltavuoroo nii sit en tiiä mite yksin pystyisin koton huonoi uutisii käsittelee
Meillä kans maanantaina aamulla. Mulla on siinä ihan normaalityöpäivä heti perään niin jännittää millaisin uutisin sitä työpäivänsä sit täytyy aloittaa.

Mä olin ihan sekasin kaks päivää tuon ultran jälkeen. Jännitin sitä ilmeisesti niin paljon, että romahdin aika hyvin :wacky:. Toisaalta flunssa ja väsymys saattoi myös vaikuttaa. Ei paljon pystyny keskittymään töihin :rolleyes:

Mulla on huomenna ultra 12aikoihin. Olen jännittäny sitä siitä asti ko tuli lähete sinne. Kaikkia kauhujuttuja käyny mielessä. Seki sitte että miten pystyy olla käymättä vessassa vähään aikaan ku rakko pitäis olla täys,huhuii,rankka aamu tulee olemaan :D

Täällä kans vielä viikko ootella. Tekis kamalasti mieli tänään mennä kiertää kirppareita ja katella vähän pikkuvaatteita, mutta toisaalta tuntuu, että pitäs vielä tuo viikko malttaa vähintään ennen kuin sortuu yhtään mihinkään. :rolleyes:

Takaisin