Miks te käytte noin aikasin verikokeissa? Mullakin ultra reilun parin viikon päästä mut mulle sanottiin että edellisellä viikolla verikokeisiin paitsi perjantaina ei saa mennä kun kuulemma joku lähetetään hesaan eikä se näyte säily vkloppua.
Meillä ois vissiin saanut mennä jo 9+ viikolla verikokeisiin, mutta ei saa mennä perjantaisin. Meillä on ohjeistus mennä tarpeeksi aikaisin, että ehtii saada tulokset ennen ultraa ja tuloksissa yleensä menee viikon verran. Viimeksi kävin esikoisesta samallalailla tasan 2 viikkoa ennen ultraa niin tein sit nyt samallalailla :)
Meillä oli ohjeena käydä 10+0-10+6. Mullaha ultrassa siirty 8pvä eteenpäin laskettu, jollon olin käyny jo 9+2 verikokeissa, mutta kätilö sano et ihan aikasintaa ne näytteet voidaan käyttää 9+0.
Mulla verikokeet nyt 1.9. ja ultra 20.9. Neukkutäti sanoi että tulosten saamiseen menee n. viikko ja ennen ultraa ne pitää olla tultuna ne tulokset sinne ultraavalle lääkärille.
Olisin voinut mennä myös vasta ensi viikolla, mutta työt vähän hankaloittaa, toi 1.9. on vapaa ja sillon just 10+0
Meillä tulosten saamiseks meni kaks päivää. Kävin tiistaina verikokeissa ja torstaina nt ultrassa ja verikokeen tulokset kerkes sinne vaikka verikokeet oli eri paikkakunnalla kun nt ultra.
Mulle sanottiin neuvolassa että aika ultraan tulee sairaalasta kun tulee, jonnekin viikoille 12-14, mutta verikokeessa heti kun 10 viikkoa on täynnä. Kävin siis 10+2.