Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä nt-ultra vasta 20.9. :facepalm::arghh::angelic: sillon pitäis olla viikkoja 12+5, katsotaan miltä Neponen sit näyttää :angel8

Käytiin tänään ultrassa. Pienellä oli kaikki niin hyvin kuin voi olla, mutta vastasi 8 päivää pienempää mitä piti olla. La siirtyi eteenpäin.
Turvotus oli tosi pieni, 0.6mm.
Olo on niin kiitollinen ja onnellinen! <3

Ihana uutinen mintukka!! :)

Ja paljon onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista! ❤

Meillä oli myös ultrassa kaikki hyvin :) Koko vastasi 11+0 viikkoja, mikä tuntui aika paljolta, mutta saadaan uusi aika parin viikon päähän, koska nyt ei vielä kaikkia rakenteitakaan nähnyt varhaisten viikkojen takia. Uskoisin että sit LA vielä tarkentuu. Menkkojen mukaan nyt 10+0 ja omien laskujen mukaan 10+3. Tää vauva on nimittäin tehty 24.6. ja oviskivut oli siitä kaksi päivää eteenpäin. Kaikki mitä vauvasta nähtiin vaikutti siis oikein normaalilta.

Se geenitutkimus tehdään luultavasti loppuraskaudessa, koska me ei harkita keskeytystä. Silloin näyte otettaisiin lapsivesipunktiona. Lääkäri soittelee mulle vielä huomenna siitä asiasta.

Kultamarjan kuulumisille <3

Meillä ilmeisesti näkyi pienistä viikoista huolimatta kaikki mitä piti kun en saanut uutta aikaa. En kyllä olisi vastaankaa laittanut! :D

Meilläkin eilen nt-ultrassa kaikki hyvin :) La siirtyi ja on nyt 11.3. Illalla tuli jo netpostiinkin down-riskiluvut niskapoimusta (0,6) ja niistä aiemmin annetuista verikokeista ja näiden mukaan ei ole suurentunuttua riskiä downiin.

Jou, ultra takana ja kaikki oikein hyvällä mallilla sen perusteella :)
Tyyppi oli vilkas ja heilutteli kovasti käsiä ja jalkoja ja seisoi päällään ensin pitkän tovin niin ettei lääkäri saanut päätä tutkittua. Niinpä sit täytyi vielä ultrata alakautta ja hyvin näkyi kaikki. Niskaturvotus 1,1 eli ihan ok.
Kysyi haluanko kromosomitutkimuksiin, siihen joka otetaan verikokeesta, se kuulemma tarjotaan kaikille yli 40-vuotiaille (oon 41). Ja pitää käydä taas uudestaan verikokeissa (heh, kolmen kuukauden sisään oon käyny jo neljästi verikokeissa). Luultavasti menen siihen, vaikka vähän arveluttaa mitä sit jos jotain riskiä näkysiskin tuloksissa... no, toivottavasti kaikki ok. siinäkin.
Eli tyytyväisin mielin tämänpäiväisen perusteella, ja mieskin vähän ihmeissään kun oli hänelle eka ultra ever :)
Ansaitaan munkkikahvit, nam :)

Vihdoin oli ensimmäinen uä ja kaikki pitäisi olla hyvin. La kuitenkin muuttui kahdella viikolla. Viikot piti olla 12+3, ovatkin 10+3. Kuitenkin sikiölla sydän sykki ja kaikki kuulemma näytti hyvältä.

Nyt kuitenkin alko hieman hermostuttaa, mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin kun viikot eivät vastanneet sikiön kokoa. Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Onko oviksesta tietoa? Mulla on aina raskauduttua ovis ollu ns. väärässä kohtaa kiertoa ja la siirtynyt 2-3 päivää taaksepäin, niinkuin nytkin. Jos ovis ja yhdyntä täsmää niin sit en kyllä tiedä noin isosta heitosta..

Sagahelsinki, mulla oli sikiö 8päivää pienempi mitä piti olla. En kuitenkaa jaksa stressata enää (eilen oli iso huoli), kun kuitenkin sydän sykki ja kaikki näytti muutenkin hyvältä.

Kiitos Lillie ja diamante vastauksista. En tosiaan ole ihan varma oviksesta, kierron pitäisi olla melko säännöllinen. Ehkä se heitto johtuu siitä. Ja totta, turha tätä on stressata. :)

Tosin eihän sekään kai tavatonta oo, että säännöllisessäkin kierrossa ovis olisi vähän myöhemmin? :)

Mä meinasin mennä parin vkon päästä yksityiselle kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi uudestaan.

Takaisin