Nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin kaks päivää ennen ultraa verikokeissa ja hyvin kerkesivät tulokset tulla. :)

Okei, kiitoksia vastauksista! :) täytyy varata täksi viikoksi aika.

Hep! En ehdi nyt lueskella kaikkia edeltäviä viestejä, että jos tästä on ollut jo puhetta niin sorry mutta... kauankoos noi veriseulan tulokset kestää tulla? Perjantaina olin verikokeessa ja nt-ultra vasta kolmen viikon päästä. Vatta alkaa oleen jo siinä mallissa että vaikee pitää piilossa,joten aattelin asian myöntää kysyville jos veriseulat ei hälytä mistään..

Elisa90, meillä ei labra ainakaan suostu antamaan veriseulan tuloksia itselle, vaan ne kuulee vasta ultrassa. Oon ymmärtänyt ettei pelkät veriseulat itsessään vielä oikein kerro mitään vaan riskilukuihin tarvitaan myös niskaturvotusmitta. Korjatkaa viisaammat. :)

Omakannassa oli verikokeitten tulokset, mutta ei niistä vissiin itse voi mitään päätellä? En minä ainakaan... Olivat viitearvojen sisällä, paitsi valkosolut vähän yli. Kävin verikokeissa rv 9+jotain...

Meillä on ohjeistus, että viikon kuluttua näytteenotosta tulokset saa soittamalla neuvolaan :) Kun meillä kunta järjestää ultrat terveystalon kautta niin sitten arvot pitäisi olla siellä mukana.
Mulla on viikon päästä (10+1) verikokeet ja siitä sitten parin viikon päästä ultra (12+1)

Tänään tuli postissa kirje, ultra vasta 12.9 (12+4) :nailbiting:
Voi hitsi mitä odottelua vielä, nyyh! Eipä tässä niin kiirus vielä labraan olekaan :D

Napsahti se ultra-aika tännekin postissa tänään, taidan olla melkein viimeisiä tässä porukassa mutta eipä tuo haittaa :) 16.9. on aika :)

Napsahti se ultra-aika tännekin postissa tänään, taidan olla melkein viimeisiä tässä porukassa mutta eipä tuo haittaa :) 16.9. on aika :)
Täällä taidetaan olla jonon hännillä. ei ole tullut vielä uä aikaa postissa :shy: vasta kävin ekalla neuvolakäynnillä.

Mieki sain ajan tänään postissa! :) 6.9. aika yhdistelmäseulontaan. Jännittää ihan hirveästi! Saako silloin heti jo tiedon kaikesta vai tuleeko ne vastaukset myöhemmin? Käyn huomenna niissä verikokeissa.

Mulla ei ole edes aikaa vielä!:laughing001 keskiviikkona varmaan soitan ja varaan aikaa, kun selviää lähteekö mies syyskuussa myös toiselle työmatkalle ulkomaille..

Nt-ultra takana. Kaikki vauvalla näyttäisi olevan hyvin. La siirtyi neljällä päivällä eteenpäin, on nyt 19.3. Nyt siis vasta 10+2 viikot! Harmittaa ku meni taaksepäin :/

Takaisin