Meillä mies on tosiaan kaikkiin ultriin tulossa ja siitä ei edes keskustella, muuta kuin mihin aikaan pitäisi yrittää ne saada. Mutta synnytyksestä en tiedä. Mun ajatus on kyllä se, että totta kai se on synnytyksessä, mutta tuolla on aika paha sairaala-/lääkärikammo. Kun miehen siskontyttö tarvi verenluovuttajia (täällä on semmoinen systeemi, että julkisella puolella jos on joku operaatio, pitää tuoda 10 verenluovuttajaa, koska vapaa-ehtoisia luovuttajia on niin vähän), mies ei mennyt, minä kyllä. Anoppi kysyikin nyt joulunpyhinä jotain asiaan liittyen, ja kun totesin, että totta kai mies on mukana, totesi anoppi siihen, että tiedänhän, miten se kammoaa sairaaloita. No, mulle ei ole koskaan selitetty, mistä moinen kammo johtuu. Olen kyllä siliti todennut, että mukaan on tultava. Jos ei kestä katsoa itse syntymän hetkeä, niin sitten seisoo vaikka sängyn vieressä, että voin puristaa kättä. No, onhan tuolla kuusi ja puoli kuukautta aikaa voittaa kauhunsa (herranjestas, onpas se lyhyt aika, nyt kun näin ajattelee!). Luulisin kyllä, että oman lapsen syntymä on miehellekin niin iso asia, että olisi siinä motivaatiota voittaa pelot.