niskapoimu ultra

la 3.7 ultra 29.12. ois ollu jo ennen jouluaki aikoja mutta mies pääsee tollon mukaan nii tärkeetä meille:)

sikiöseuloihin emme mene joten ultralla ei niin tarkkaa aikaa ole:)
 
Mennään np-ultraan ja osallistutaan seulaa, näin tehtiin '09 esikoisen kohdalla myös. Ultra olisi 23.12:happy093
 
Menen seulaan ja ultra-aikaa ei vielä olla saatu, kun ei ole ensimmäistä neuvolaakaan ollut... :/
 
Me mennään myös seulontaan ja np-ultra on 19.12., nyt 9+1 ja la 1.7.
 
Ultra + seulonnat 19.12. Osallistun kaikkiin seulontoihin, mitä saa ja jatkotutkimuksiin tarpeen mukaan. Mietitty myös tarkkaan toiminta, mikäli jotain tulee.
 
Mä en vielä tiedä kuinka mun kohdalla toimitaan, kun esikoisella on jo kumminkin sydänvika. Ensimmäinen neuvola on joulukuun puolessa välissä, josta sitten saan lähetteen varhaisultraan (joka ei sitten enää niin varhainen ole, mutta kumminkin...) tai suoraan np-ultraan. Viikkoja on kasassa joku semmonen rv 9+ kun pääsen neuvolaan ekan kerran. Soitin neuvolaan melkein heti plussan saatua ja lupasi hommata mulle useammankin ultran näiden normien lisäksi. Sitä en tiedä tutkitaanko sikiötä mitenkään muulla tavalla, tai edes haluaisinko. Mutta haluan kumminkin mielenrauhan, koska esikoisen sydänvikaa ei tiedetty ennen syntymää ja sekös vasta oman pään sai sekaisin, kun luuli, että lapsi kuolee. Semmosia fiiliksiä täällä...
 
Mulla Noonien kanssa sama ultrapäivä! 11+3 viikkoja silloin. Halusin ehdottomasti ennen joulua ja tuo oli sit melkeinpä ainoa vaihtoehto. Osallistutaan myös seuloihin.
 
Osallistutaan seuloihin. Mutta vaikka siellä jotain poikkeavaa löytyisi, niin melko varmasti, jos vauvalla on vaan mahdollisuudet selvitä kohdun ulkopuolella ilman suurempia tuskia, niin vauva pidetään. Haluan vain aikaa sopeutua mahdolliseen kehitysvammaan.
Ultra menee joko heti tammikuun alkuun tai välipäiviin, 12+0 on 4.1.
 
Toivoisin, että päästään np-ultraan ennen uutta vuotta, saattaisi olla mahdollista. Olisi ihanaa uuden vuoden toivotuksissa kertoa asiasta. :)
 
Me myös osallistutaan seuloihin, onneks saatiin aika np-ultraan jouluviikolle niin saa toivottavasti nauttia joulusta rauhallisin mielin. :)
 
Mie aion käy kans osallistua seulontoihin, ens tiistaina eka neuvola, nii toivottavasti tulis pian sen jälkeen aika sinne ekaan ultraan. Jos ei saada aikaa ennen joulua, niin mennään kyl käymään yksityisellä.
 
Aion osallistua. En tosin tiedä vielä Millon on Aika kun ensimmäinen neuvola vasta reilun viikon päästä
 
Takaisin
Top