Me taidettiin nyt päättää pojalle nimi. Lyhyt vanha suomalainen nimi. Ei ollut mun ykkösvalinta etunimeksi, vaikka kiva nimi onkin.
Mä nyt sitten tulin vähän vastaan etunimen kanssa, toinen nimi on jompikumpi mun valitsemista, ja miehen sukunimihän hänelle tulee..
Kummiasiassa en sen sijaan suostunut tulemaan piiruakaan vastaan. Miehen pikkusisko siis olettaa että hänestä tulis kummi, ja miehen on vaikea pahoittaa pilalle hemmotellun siskonsa mieltä.
Kuitenkin meistä molemmat haluaa kummeiksi yhden ystäväpariskunnan ja mun siskon miehineen. Mies on aina välillä yrittänyt että eikös nyt se hänen sisko siinä kanssa viidentenä menis. Ei mene ei. Hänestä voi sitten tulla aikanaan meidän toisen lapsen kummi, jos vain sellainen meille suodaan.
Mä nyt sitten tulin vähän vastaan etunimen kanssa, toinen nimi on jompikumpi mun valitsemista, ja miehen sukunimihän hänelle tulee..
Kummiasiassa en sen sijaan suostunut tulemaan piiruakaan vastaan. Miehen pikkusisko siis olettaa että hänestä tulis kummi, ja miehen on vaikea pahoittaa pilalle hemmotellun siskonsa mieltä.
Kuitenkin meistä molemmat haluaa kummeiksi yhden ystäväpariskunnan ja mun siskon miehineen. Mies on aina välillä yrittänyt että eikös nyt se hänen sisko siinä kanssa viidentenä menis. Ei mene ei. Hänestä voi sitten tulla aikanaan meidän toisen lapsen kummi, jos vain sellainen meille suodaan.
ei sarjaa helena tai maria. Jos jollakin tylsää ni saa heittää ideaa 