Ajattelin nostaa tätä ketjua jos muillakin on nyt nämä asiat mielessä. :) Meille tulossa ristiäiset 3 vk päästä ja vielä on paljon suunnitelmia auki. Pyydetäänkö vain omat vanhemmat ja sisarukset, kuten mies toivoisi, vai myös tädit ja sedät ja kavereita kuten mä ehkä haluaisin. Kummejakin on nyt pyydetty kaksi, mutta vielä mietitään pitäisikö pyytää pari lisää. 