Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ei tarvitse kuulua kirkkoon, voi olla kummi silti :) Ei vaan saa kirkolta virallista kummitodistusta, mutta me esimerkiksi tehdään se itse!Voi pyllyjen kevät, tajusin just ettei kummiksi kaavailemani kaveri kuulu kirkkoon.Mulle olis tärkeetä että kummi on just hän, olen hänenkin esikoisen kummi. Toinenkin kummi on jo ennen plussaa päätetty: miehen bestman. Voi olla, että tän takia joutuu taipumaan kuitenkin nimiäisiin. Harmi, koska oisin halunnut ristiäiset, mutta haluan kyllä itse päättää kummit ja se taitaa kumminkin ajaa edelle. Ei olla mitenkään uskonnollisia, mutta kuten joku tossa aiemmin sanoi, niin kirkosta on helpompi erota kuin teini- tai aikuisiällä enää liittyä. Nimim. Itse aikuisriparin lusinut kun mies halusi kirkkohäät
![]()

Toi kummien määrä on hölmö. 4 pakollista pitää olla, mutta nyt ei kyllä oteta kuin kaksi sanopa pappi mitä hyvänsä. Tai sitte ei kasteta. Esikoiselle tuli kaksi "ylimääräistä" kummia. Olisin halunnut vain kaksi esikoisellekin.