Neuvolaterveiset :))

Voimia Rauha! Toivottavasti ei ole raskausmyrkytys!
 
Minuukin vähän jännittää et ehtiikö kehittyä, äidillä oli meitä kaikkia kolmea odotellessa ja mullakin noi paineet siinä rajoilla. Onneks ne täällä uudessa neuvolassa otti tosissaan nuo paineet eikä vaan pistäny jännityksen piikkiin!
 
Babaytoy olen tosiaan ihan tyytyväinen et pääsen edes nyt vielä näkemään pikkuista. Riskitekijöitä kun on useampia et vauva voi kasvaa liian isoks niin ihan hyvä päästä arvioon. Ei sit tarvii synnyttämään mennes ihmetellä enää et mites vauva ulos saadaan jos koko pääsis yllättämään. Toivottavasti olis ihan "normaalikokoinen".
 
Mimmu86 Toivotaan,että kaikki on sullakin hyvin,kun Rauhalla oli sitä raskausmyrkytys epäilyä [8|]
 
Mitattiin nyt kotona vernepaineita tänään ja tuntuvat palautuneen melko normaalille tasolle.
Heti tuli itsellekin parempi fiilis ja tunne et ei ole raskausmyrkytystä vaan turhan rankka viikko takana...
Nyt vkl vietetty leväten. Kohta hyvää ruokaa ja Paranormal Activity leffa... [:)]
 
Rauha Onneksi kaikki hyvin. :) Ja tämä mamma on nähnyt kyseisen leffan pariinkin otteeseen. Hui. [:-]
Rakastan kauhuleffoja. [;)]
 
Hih, olin vähän pettynyt leffaan mut se taitaa silti olla syynä et sen jälkeen oli paineet taas vähän koholla. [8D]
Kyllä se jännä leffa oli mut odotin siltä vähän enemmän. Niin paljon sitä hehkutettu...
Harmittaa kun leffoja kehuta niin paljon ja omat odotykset sit kans kovia... Pettymys paha. Mut kyl mä jotain "paranormaaleja" unia näinkin vaikka en muista mitä eikä ne kuiteskaan mitään painajaisia olleet.
Mut labraan viemään näytteitä...
Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
 
Toivottavasti kaikki on hyvin Rauha, eikä sull oo mitään raskausmyrkytystä. Viikot sull on kuitenkin niin hyvällä mallilla, et ne korkeintaan käynnistää synnytyksen vähän aiemmin. Kaverilla käynnistettiin kaks viikkoa etuajassa raskausmyrkytyksen takia, mut kaikki meni hyvin ja saivat ihanan terveen tytön. Tsemppiä siis sulle.
[:)]
 
Tämän aamun neuvolakäynnin seurauksena:

RV 35 + 3
paino 68,25
verenpaine 128/74
hemoglobiini 115 (mistä riemuitsen ja juhlin sen nousua pikkusiskoni seurassa kahvilla ja suklaa-puolukkamuffinseilla :) )
SFI-mitta 32
lapsiveden määrä normaali
painoarvio kliinisellä tutkimuksella 2,7kg ultraäänellä 2,8kg
tarjonta I RT
syke +140

Kaik mainiost ja synnytystavaksi määriteltiin ihan se normaali alatiesynnytys.
 
Rauha Voin kertoa,että pettymys iski minuunkin siitä leffasta. Samaa mieltä,että odotin vähän enemmän siltä,mutta siinähän se meni. 
 
Ultrakuulumiset:
-RV 36+2
-vauvan paino: 2 kg 200g (paino vähintään 2152 g - enintään 2212 g)
-Arvioitu syntymäpaino: 3,0-3,2 kg  (eli todella siro lapsi)
-Teki hengitysliikkeitä eli keuhkot jo kehittyneet riittävästi
-Oli raivotarjonnassa ja laskeutunut sekä kiinnittynyt eli ei tule enää kääntyilemään :D
-imi kuvassa peukkuaan[;)]
Harmittamaan jäi, kun unohdin totaalisesti kysyä sukupuolta. Kyllä me sitä jo tiedusteltiin rakenneultrassa, mut aina olisi kiva varmistua..
 
Pistinkin jo tonne Raskauden viimeinen kolmannes-osioon että huonoja uutisia tuli ja epäilys raskausmyrkytyksestä vahvistumassa. Keskiviikkona neuvola joten siihen asti odotellaan.
Ja joo, onnex viikkoja jo näin hienosti joten vauvalla ei pitäis olla vaaraa...
 
Tänään oli vaihteeksi neuvola [:D] Seuraava "vasta" viikon päästä.
 
Mut kaikki ihan ok, verenpaineet oli jopa yllättävän hyvät. Vauvan syke oli hyvä ja reagoi sykettä nostamalla kun th härkki [:D] Edelleen kovin korkeella et vois pikkuhiljaa siirtyä siihen suuntaan mistä ulos tullaan kun loppuu mammalta tila muuten. Torstaina tosiaan sit kokoa kattelemaan.
 
Sormet ja varpaat ristissä toivotaan teille parasta Rauha
 
Mulla on neukku keskiviikkoon ja sekin tuntuu niin pitkältä ajalta [:D] Onneks ei ole se sijainen..huh [8|]
 
Täälläkin on neuvola keskiviikkona ja ei millään jaksais odottaa. Varmaan odotus pelkoa lisää että ihan upo uudelle neuvolantädille meen =/
 
Luojaaaa..heräsin taas tänään aamulla järjettömiin menkkajomotuksiin! [:(][:(]
Ja vieläkin koskee. Huomenna on aamulla 11.00 onneksi neuvola,mutta toivottavasti nämä ei nyt kestä koko päivää,tekee tosi ilkeetä. [:(] Pitäis vissii mennä kuumaan suihkuun istuskelee,jos helpottaisi.
 
Tääl oli neuvola tänään.
Kaikki arvot ok, sydänäänet ja liikkeet ok.
Sf-mitta nyt kolme viikkoa samas 32 cm:n lukemassa, kertoo kuulemma sen, et pikkuinen on jo tosi alhaalla. Saman totesi tunnustelemalla. Ja siltä se kyllä tuntuukin.. Ei ollut muuten mitenkän huolissaan siitä, ettei kasvua ole nyt tapahtunut.

Sain torstaille uuden ajan, ihan vaan keskustelua varten. Pääsen juttelee näistä kuoleman pelko asioista ja sanoi että voidaan jatkossakin nähdä 2 kertaa viikossa, et ihan vaik vaan kuunnellaa sydänääniä, et mun pysyis mieli hyvänä ja rauhallisena. Olen ihan tyytyväinen tähän ratkaisuun.
 
Hitsiläinen, kun pääsisi neuvolaan!! Se on kyllä vasta ensi viikon keskiviikkona. Silloin onkin sitten mulla se loppuraskauden lääkärikäynti, joten odottelen sitä nyt tosi innolla![:)]
 
Takaisin
Top