39+0 neuvola takana ja saatiin hiukan jännitystä elämään! Käyty raskausmyrkystysoireiden takia ottamassa verikokeet
Paino noussut 1,4kg!! (aikaisempina 2 kertana ollut laskussa!) ja olen syönyt ja juonut normaalisti, en ylimääräisiä, turvotus siis vahvasti lisääntynyt.
Verenpaineet koholla 138/87 kaksi kertaa mitattiin
Pissassa proteiinit koholla.
Onneksi:
Tonttu liikkuu todella hyvin (hävisi taas kun täti koitti saada sykkeet) ilmeisesti ei välitä toimenpiteestä
Sykkeet hyvät.
Sf nyt 32 (kun sitä ennen 31 ja sitä ennen 32, hyvin kasvaa, mutta koska laskeutui niin näytti edellisellä kerralla vähän vähemmän, käyrällä mennään)
Tänään neuvolantäti lupasi soittaa jos verikokeen vastaukset kerkeävät tulemaan. Varattiin joka tapauksessa torstaille ylimääräinen aika.
Mies oli heti hiukan paiseessa. Katso koko neuvolan ajan, miten mie reagoin, varsinkin kun mainittiin sanat raskausmyrkytys. Heitti minut kotiin ja otti auton töihin jos tulee lähtö, varmisti et kassit on pakattu, laitto puhelimeen äänet töihin yms. Ihana kun huolehtii <3 Verikokeet on nyt varmuuden varalle: tätsy sano et ei hänen eikä meidän tarvitse ainakaan turhaan sitten murehtia. Kun mulla on se kipeä kohtakin ollut ylävatsalla pitkän aikaa. Kannattaa siis valittaa!
Sit tosi outo käsien kirvely on viime viikolla tullut juttu. Kädet punoittaa, kuumottaa ja kirvelee, mutta ei varsinaisesti ole kuivat...
No saas nähdä mitä tässä nyt käy. Mulla ei kuitenkaan mitään varsinaista paniikkia