Neuvolat ja ultrat

minttu, no en sitte jääny ainoaks toukokuulaiseksi jolla lapsi perätilassa! Samat ohjeet siis nyt sullakin, sä pääset vaan 2pvää aikasemmin sektioon mutta outhan tosiaan muutenki viikon mua edellä :)

Ei sitä paranemista voi etukäteen tietää, monesti voi alatiesynnytyksestäkin kestää toipuminen kauan. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

Ainiin, eikö ne muuten tarjonnu mahollisuutena lantion kuvaamista ja alatiesynnytystä? vai onko suoraan sektioon sikis kun vauva ei ole ihan pieni?
 
Lääkäri ei sanonu mitään lantion kuvauksista tai muusta. Totesi, et onpas iso vauva ja sano sitten
perään, että laittaa ajan maanantaiksi suoraan sektioon. Ilmeisesti toi koko on aika iso tekijä
ja se, että mä sanoin, että mua pelottaa edes aatella alkaa synnyttää perätilassa.
Mun esikoinen on syntyny alakautta kyllä, painoi kans 3950g ja hänet jouduttiin sillon
imukupin avulla ulos auttaa ja tehdä episotomia..

Muoks, ja mulla tosiaan kesti kyllä tosta eskoisenkin synnytyksestä aika kauan parantua, niin etten pystyny
istuu normaalisti 3 viikkoon..
 
tsemppiä minttu :Heartred

mä kävin eilen 39+6 neuvolassa ja kaikki arvot ok, paino oli multa tippunu muutaman sata grammaa...(?) ja terkka sanoi vauvan kiinnittyneen (ollut pää lantiossa jo muutaman viikon ainakin..) ja mahan laskeutuneen.. no kai se sit on :)
 
Maanantaina taas neuvola, ärsyttää jo nyt sinne meno!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
40+3 neuvola... Tyyyylsääää! Miehelle pistettiin siellä viiminen punkkirokotus ku ei muuta keksitty! Paino taas vähä tippu, mut taidankin syödä jäätelöä ni sekään ei oo mikään juttu! Pissassa proteiinit yhellä plussalla eikä sekään enää mikään uutinen ku se on joka kerta. Joojoo, turvottaa ja toivottavasti ei nähä enää ens tiistaina!

Kiitti ja kuitti!
 
Tänään 40+0!!! Ja tänään oli taas lääkäripäivä. Protskut hiukkasessa nousussa pissassa. Kerään taas sunnuntaiyönä uusiks. Veriarvot hyvät ja verenpaine hallinnassa lääkkeillä. Oli tosi mukava virolais?lääkäri... Kerranki joku joka tajuu, että ultra toimii painamatta kamalasti!
Edelleen olin kahdelle sormelle auki eikä kohdunkaulaa ollut jäljellä. JipiI! Ja vauva on kuulemma ihan alhaalla. Mun keuhkot sanoo kyllä muuta.. Hoitsu sano mulle, että ei sua hänen kokemuksen mukaan kahta viikkoa odotuteta tuon toksiimian takia!! Tuli hyvä fiilis! Käyrille piirty monta supistusta, mutta ne ei ollu kipeitä. Hoitsu sano niistäki, että voi nopeesti muuttua kipeiksi :) toivoa siis päästä ihan omin avuinkin synnyttämään!!
 
mullakin olis maanantaina neuvla ja vannoin TAAS sille neukku tädille, et en oo tulossa :confused: mut näillä näkymin pakko kait se on :sad001
 
^ mikä näitä meijän vauvoja vaivaa!? Miksei ne vaan VOI JO SYNTYÄ!!!??

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Alkaa kyrsii ku neuvolassaki ku täti kyseli vointia ja sanoin et väsynyt etten saa nukuttua ku yöt ravaan pissalla ja siitähä se sit alkaa.."onko se vaikuttanu mielialoihin pälä pälä..." KYLLÄ SE PRKL VAIKUTTAA ETTÄ ITKETTÄÄ KOKO AJAN KU ON V-Ä-S-Y-N-Y!!! Eipä huvita tädille paljo puhua, huomaan varmaan kohta istuvani kallonkutistajalla pähkäilemässä kuin oon masentunu. Miks kukaan ei tajua etten oo masentunu vaan ainoastaan väsynyt! Ihan niinkö se psykologi sais mun pissahädän loppuun ja yöunet parannettua....:mad:
Ei,en tiijä mitä tää vauveli oottaa, nyt ois jo hyvä aika syntyä..
 
Mä kyllä sanoin viime viikolla neuvolassa, että nähdään ens viikolla. Ja vähän näyttää siltä, että vielä tiistaina saan neuvolaan mennä. Mut sit ei kuulemma enää tartte mennä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä sama, tai mää sanoin että nähään ens tiistaina kun olin varma että loppuun saakka siellä kulen. Ajanvarauskorttikin tuli täyteen, enää yhtään aikaa ei mahu :grin hyvin tuli käytettyä siis kaikki maholliset neuvolapalvelut raskauden aikana. Sitten se olisi synnärille menoa tai eka kontrolliin ja sitte nähdään miten edetään.. On tämä pitkävetistä touhua. :dance008 onneksi helteet hellittää ensi viikolla, niin jaksaa vähä paremmin massun kans.
 
Neuvolassa kaikki ok, ei mitään uutta. Paitsi että rupes vituttaa ku pientä oravaa ku joudun ens viikolla käymään toisella paikkakunnalla neuvolassa et saan lähetteen yliaikaiskontrolliin!! :mad: en kehttaaaaa!!!!!!! Miehelle ku soitin nämä ikävät uutiset ni mies oli sitä mieltä että nyt seksiä,seksiä ja vielä vähän seksiä. Se kuulemma häädetään tuolta ennen sitä! Muuten iha jees mut onhan se vähä (aika paljoki siis..) semmosta sähellystä. :D
 
Tylsää pompottelua lyyti tuollanen! Toivottavasti syntyy ennen sitä.
 
Huomenna olis neuvola. Nyt toivon hartaasti että tapahtuisi edistystä. Kunnon supistuksia tänne kiitos! :smiley-angry007
 
mulla seuraava neuvola perjantaina, jolloin ois viikot 41+0. sais tulla kyllä ennen sitä! ilmeisesti jos ja kun sinne joudun menemään niin sitten jo ruvetaanki varailee yliaikaiskontrollia.... mä niiiiiin haluisin et hän syntyis ihan luonnostaan :Heartred
 
Rv 40+4 neuvolassa kaikki ok, paitsi paino noussu viikossa 2,2 kg?!?!?!?!?!!?!?!?!?!? WWWWHHHOOAAATT?!??!???:eek::eek: ja siis yhteensä nyt tän rauskauden aikana 27 kg!!!!!!!!!!!!!!

siis 27 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mä kuolen!!!

ens maanantaille antovat vielä ajan ja sit ens viikon tiistaina yliaikaskontrolli, jolloin siis rv 41+5... EN O MENOS!! ja ukon lomaki hitto loppuu ens viikon keskiviikkona, eli alkais oleen jo aika tulla ULOS!!!!!!!!!!!!! :smiley-angry002
 
Ens tiistaille aika et saan sen fucking lähetteen, mä toivon ettei mun tartte käyvä enää yhtään käyntiä!! Ja joudun kesällä kuukauden ajan asioimaan siellä toisen paikkakunnan neuvolassa ja mä vihaan sitä akkaa siellä! Ei sinne ees ikinä pääse ku se on aina jollaki v*tun vuosilomalla! :mad:
 
Takaisin
Top