Viimesessä ultrassa käyty.. Pissas oli sokerit pamppassu hurjasti, kun oli 4 plussaa o_0 en ollu ees yli tuntiin syöny mitään, juonu vaan vettä.. Nyt kun kotiin pääsin niin mittasin verestä sokerin ja oli 3,8. Vauvan painoarvio oli 3140g. Vauvan pää vaan kasvaa jäljessä ja on muodoltaan vähän suippo, joten synnytyksen jälkeen lastenlääkäritulee tutkiin sen pään..sano kyl et todennäkösesti on muuten vaan pienipäinen et on TODELLA harvinaista et ois joku sairaus tms. Paikat oli auki reilu kaks senttiä ja kaulaa ihan inansa jäljellä, sano et paikat on kypsät synnytykseen et voi minä hetkenä hyvänsä käynnistyä.. Opiskelijakin olis halunnu kokeilla tota et kuin oon auki, mut en uskaltanu sen antaa enää tehä, ku viimeks kun opiskelija yritti mua tutkia niin sattu niin perkuleesti ja nyt ihan lääkärin tekemänäki tuntu ilkeelle.. Itsee toi vauvan pää jäi nyt vähän huolettaan, mut seki selvii vasta syntymän jälkeen onko oikeesti mitää aihetta huoleen, kuitenki nyt vaa tieto lisää tuskaa.. Tällä kertaa otettiin streptokokki näytekin..