Neuvolassa käyty. sf-mitta vetää vieläkin yläkäyrillä ja tietokoneen diagrammilla se näytti mun mielestä siltä että mennyt jo yläkäyrän yli
mut hoitaja sano vaan et se nyt menee missä menee, ettei tarvii huolia. Painoa tullut kahdessa viikossa reilu 600g/vko, josta meinasin saada itkukohtauksen. Mut elokuusta painoa tullut nyt lisää vaan se n.4kg, niin hoitaja rauhoitteli et hätää. Eiks se mukelo tuolla mahassa nyt ala kasvaa sen 250g/vko, niin kai se painokin sit kuuluu nousta?
Muuten kaikki ok, niinku ajattelin. Proteiini taas yhden plussalla, mut se on ollut melkein aina ja pari kertaa otettu kaikki testit ja ne olleet puhtaat niin ei siitäkään huolestuta.
Mut joo, kalenteriin ku kirjottelin seuraavia aikoja niin hymyilytti että viikot käy vähiin ku tää raskaus vihdoin loppuu ja ja vauva-arki alkaa
ja pakko sanoo viel et mun neuvolatäti on aivan huippu. Sille on niin helppo puhua kaikesta ja se oikeesti kuuntelee!
Muuten kaikki ok, niinku ajattelin. Proteiini taas yhden plussalla, mut se on ollut melkein aina ja pari kertaa otettu kaikki testit ja ne olleet puhtaat niin ei siitäkään huolestuta.
Mut joo, kalenteriin ku kirjottelin seuraavia aikoja niin hymyilytti että viikot käy vähiin ku tää raskaus vihdoin loppuu ja ja vauva-arki alkaa

ja pakko sanoo viel et mun neuvolatäti on aivan huippu. Sille on niin helppo puhua kaikesta ja se oikeesti kuuntelee!