Mulla oli tänään toka neuvola ja eka lääkäri. Rv 14+4. Pääsin ekaa kertaa kuuntelemaan sydänäänet ja ultrallakin kattoi, sellasella vanhalla, mistä ei kovin hyvin selvää saanut, mut sen verran, että näki, että siellä se pieni liikkui kovasti ♥ Hemoglobiinia ei mitattu,, kun on ollut kuulemma sillon ekalla kerralla (rv 9+3) niin hyvä ettei nyt ollut tarvetta. Th ei ollut mun oma th, mut ihan tuttu sinällään, et oon käyny hänen vastaanotolla joskus ennenkin, sillo ku odotin esikoista.
Mulle ei ole puhuttu mistää perhevalmennuksesta, mut tuskin mentäis edes. Ekaa odottaessa muutamassa käytiin, mut koin aika turhaksi. Juttelen mielummin kavereiden ja sukulaisten kanssa kuin ventovieraiden kanssa..
Täällä päin joutuu kaikki ensisynnyttäjät, jotka yli 25v sokerirasitukseen. Ja nyt joudun menee sillon rv 24 jälkeen, koska mun miehen suvussa on diabetesta. Ekassa raskaudessa kävin sokerirasituksessa sen ja ikäni takia. Siellä piti 2 mukia juoda makeaa litkua, joka maistui ihan vaan sokeroidulta vedeltä. Hyvin meni koe silloin, toivottavasti nytkin kun sen aika koittaa.
Kolmas neuvola olis 7.1. ja sitä ennen rakenneultra 2.1.
Mulle ei ole puhuttu mistää perhevalmennuksesta, mut tuskin mentäis edes. Ekaa odottaessa muutamassa käytiin, mut koin aika turhaksi. Juttelen mielummin kavereiden ja sukulaisten kanssa kuin ventovieraiden kanssa..
Täällä päin joutuu kaikki ensisynnyttäjät, jotka yli 25v sokerirasitukseen. Ja nyt joudun menee sillon rv 24 jälkeen, koska mun miehen suvussa on diabetesta. Ekassa raskaudessa kävin sokerirasituksessa sen ja ikäni takia. Siellä piti 2 mukia juoda makeaa litkua, joka maistui ihan vaan sokeroidulta vedeltä. Hyvin meni koe silloin, toivottavasti nytkin kun sen aika koittaa.
Kolmas neuvola olis 7.1. ja sitä ennen rakenneultra 2.1.