Kiva kuulla, että kaikilla tullut hyviä uutisia ultrissa. :) Mulla vasta maanantaina 14.10 varhaisultra Mehiläisessä ja itse joutuu sen maksamaan. Täällä päin neuvolassa ei ylimääräsiä ultria kaikille tehdä. Itselläni ollut aiemmin kaksi keskenmenoa rv 7+ ja rv 11. Välissä syntyi lapsi, joka nyt 1v 4kk. Synnytyksen jälkeen mulla ei ollut kuukautisi noin vuoteen ennekuin sain Terolut lääkityksen, jotka pisti taas "koneet käyntiin" ja raskauduin, mutta se tosiaan päätyi keskenmenoon rv11.. Ja en siis silti kuulu vielä riskiryhmään tms, jolloin ylimääräiseen ultraan pääsisi ilmaiseksi neuvolan kautta. Tuleva maanantain ultra jännittää kovasti! Tänään neuvolan laskujen mukaan olis menossa 7+4, mutta veikkaan itse, ettei olla ihan niin pitkällä vielä, koska kk kierrot oli sekaisin jo ennen tätä raskautta ja sitten sen keskenmenon jälkeen ehti olla vain yhdet menkat, mutta maanantaina se sitten selviää tarkemmin :)
Joku täällä kirjoitti, että hänen 1v5kk lapsi nukkuu hyvin kaikki yöt :) Voi kunpa meilläkin olisi niin, mutta edelleen öitä on, jolloin heräillään pahimmillaan 2h välein. Toivottavasti meilläkin alkais yöt sujumaan paremmin esikoisen kanssa ennekun tää pikkukakkonen syntyy <3 Vaikka onneks edes joskus välissä öitä, jolloin nukkuu läpi yön sen 9h vähintään. :)
Eka neuvola mulla onkin vasta 21.10. Siellä tuskin sydänääniä kuunnellaan, kun viikkoja niin vähän vielä. Esikoisesta muistan, et kuunneltiin neuvolassa ekan kerran vasta rv11 ja silloinkaan niitä ei saatu kuulumaan, vaikka kaikki olikin hyvin. Jos oikein muistan, ni mulla oli silloin istukka edessä, joten se varmaankin niitä ääniä vaimensi.. Elikäs jos jollain näin samoin käy, niin ei välttämättä tartte huolestua :)