Katskutti, mulla kans oli eka tuo painonnousu tosi vähäistä ja viime neuvolassa oli sitten tullut kilo per viikko ja itsekkin sitä säikähdin. Nyt jo helpompi olla asian kanssa, kun olen lukenut kuinka helposti niitä raskauskiloja saa sitten pois. Toivottavasti myös omalla kohdalla helppoa.
Mulle soitettiin eilen neuvolasta, että neuvolalääkäri aika pitää vaihtaa, koska lääkäri on sairas. (Tänään ois siis ollut neuvolalääkäri) Siirtyi sitten ensviikon perjantaille asti ja kaikenlisäksi mut tutkii joku Oyssin gynekologi, jolla on KOLME opiskelijaa mukana.
Lisäksi yksi opiskelijoista saattaa osallistua mun tutkimiseen. Ymmärän kyllä, että opiskelijoiden pitää saada opiskella myös käytännössä, jotta oppivat, mutta eikö kolme opiskelijaa tällaiseen tutkimukseen ole hieman liikaa? No ehkäpä selviän tästä. 
Mulle soitettiin eilen neuvolasta, että neuvolalääkäri aika pitää vaihtaa, koska lääkäri on sairas. (Tänään ois siis ollut neuvolalääkäri) Siirtyi sitten ensviikon perjantaille asti ja kaikenlisäksi mut tutkii joku Oyssin gynekologi, jolla on KOLME opiskelijaa mukana.
Lisäksi yksi opiskelijoista saattaa osallistua mun tutkimiseen. Ymmärän kyllä, että opiskelijoiden pitää saada opiskella myös käytännössä, jotta oppivat, mutta eikö kolme opiskelijaa tällaiseen tutkimukseen ole hieman liikaa? No ehkäpä selviän tästä. 
Jostain syystä suuri osa kavereista on saanut vauvan sektiolla juuri tuon perätilan vuoksi ja ehkä sitä siksikin kyttää enemmän. Kyllähän vauveli siellä pyörii vielä vaikka kuinka monta kertaa edestakaisin jos haluaa. Liikkeitä on tällä hetkellä tosi paljon mikä on ihanaa.