Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Aivan ihana kokemus ja raskaudesta tuli samantien paljon todellisempi, kun näki pikkuisen. Viikon verran oli vanhempi kuin mitä viimeisimpien menkkojen päivämäärä antoi olettaa ja laskettu aika onkin nyt sitten jo 13.7. Niskaturvotusta oli 1,6mm ja sydän sykki kovaa vauhtia. Ultrattiin ensin emättimestä ja sen jälkeen vielä vatsapeitteiden päältä.
Sain onneksi sitten huomiselle ajan lääkärille, joka tekee sitten ultran sisäkautta. Jännittää kauheasti, että onko siellä ketään ja onko kaikki hyvin.. Kuitenkaan mulla ei ole ollut mitään kipuja, vuotoja tai muutakaan keskenmenoon viittaavaa, mutta silti pelottaa kun ei vieläkään ole sydänääniä kuulunut ja nyt viikot 12+0. Onko muilla kuulunut heti alussa sydänäänet?? Olen kyllä monelta äidiltä kuullut ettei heilläkään ole kuulunut vasta kuin rv13-14 alkaen.... Onneksi saan huomenna varmistuksen, miten asiat ovat!
. Jos en ultra-aikaa heti olisi saanut olisin kiertänyt kaupungin kaikki lääkäritalot ja kaivanut vaikka kiven kolosta sen ajan, mun hermoilla ei odotella varsinkaan kun kysymyksessä onko heppu elossa vai ei!
Vähän hän liikkuikin, mutta oli myös paikallaan - ehkä aavisteli jotakin olevan meneillään. :D