Heipsan! :)
Meillä oli tänään vika neuvolalääkäri, rv 36+5. Vähän rupes ärsyttämään, kun terveydenhoitajat paasaa tuosta painonnoususta. Mulla noussut nyt vähän vajaa 14kg, lähtötilanteen BMI oli 25,9..lievä ylipaino, muttei mikään hurja sentään. Tulee aina jotenkin niin masentunut olo, että painonnousua on tullut jo muka liikaa ja pitäisi katsoa mitä syö..Miksi? Ei mua haittaa vaikka tulis yhteensä 20kg. Tosin lääkäri oli sitä mieltä, että kaikki on ok, hyvää tahtia on tullut. Toinen asia mikä risoo; Mulla aikaisemmin testattu verikokein maksa-arvot ja sappihapot, koska epäilin hepatogestoosia jalkapohjien kutinan vuoksi. Tulokset olivat normaalit, ei mitään poikkeavaa. Nyt tänään menin tyhmänä kertomaan, että jalat kutisee edelleen ja nyt pitäisi mennä uudestaan labraan!? Todennäköisesti siis paastoan 12 tuntia taas aivan turhaan.. Kylläpäs jaksan valittaa, heh. :D
Pissa oli taas puhdas, kuten aina. Verenpaine hieman korkeampi kuin normaalisti, muttei mitään hälyyttävää. Hemoglobiinia ei edes mitattu, kun viimeksi oli sen 121. Syke 135, sf-mitta 36cm, kohdunkaulaa jäljellä 1,5cm (käsikopelolla), kohdunsuu pehmentynyt, mutta kiinni. Raivotarjonnassa ollaan edelleen ja pää on nyt kiinnittynyt lähtöasemiin. Ei muuta kun odotellaan, että milloin sitä päätetään tulla ulos. :)