Täällä takana rv38+1 neuvolakäynti...täti oli ihmeissään, että vieläkö mä tulen ja antoi kyllä ensviikollekin keskiviikolle ajan, mutta totesi, että kyllä se vauva jo sitä ennen ulos tulee
. Kaikki taas hyvin, paino noussut 1,5 viikossa 100g eli ei vieläkään yli 10kg ekasta neuvolakäynnistä (ainakaan näin aamuisin, iltaturvotusten kanssa on sitten ihan eri asia), pissa puhdas, verenpaine 112/74, sf-mitta 34cm (supisti kyllä siinä kohtaa aika tavalla), liikkeet ok, vauvan syke 125-135. Kyl taas niin leperreltiin mun massulle,että ihan hymyilytti...
Mä kyllä ajattelin pönkästä sen vauvan maailmaan vasta ensi maanantain jälkeen, kun on menoa... (joo, niinku se olis mun päätettävissä). Et jos sit vaikka tiistaina tai keskiviikkona
Mul on aika hyvä olo, tosin supistelee iltaisin ja kramppaa, mutta nyt ei jaksa enää stressata moisista...vauva tulee kuitenkin aika pian ulos jo eli kestetään nyt hetki vielä tätä yksin kotona olon ihanuutta (tosin koirat käyttäytyy ihan hölmösti, roikkuu mussa kiinni koko ajan eli synnytys lähestyy...)
Mä kyllä ajattelin pönkästä sen vauvan maailmaan vasta ensi maanantain jälkeen, kun on menoa... (joo, niinku se olis mun päätettävissä). Et jos sit vaikka tiistaina tai keskiviikkona
Olen lukenut, että eläimillä vois olla joku vaisto ja varmaan onkin. Joku kirjoitti, että kissa oli tuijottanut ja seurannut häntä jatkuvasti päivää ennen synnytystä