k_repolainen
Satasella mukana keskusteluissa
Neuvolassa käyty. Kovin oli virallista (terkkari + harjoittelija). Ei siellä mitään onniteltu eikä paljon muutenkaan kyselty tai juteltu ylimääräisiä, ne perusasiat vaan. Aikaa meni reilusti alle tunti. Onneksi ei mies ollut töistä pois tuon takia. (Esitietolomakkeen täytimme yhdessä jo kotona, eli sairaudet, päihteiden käytön jne.) Saihan sieltä uusia esitteitä ja papereita, mutta uutta tietoa ei juuri ollut, olen kaiken jo ottanut itse selville. :) Ja otettiin pissat, verenpaine ja hemoglobiini.
Sydänääniä ei näin varhaisessa vaiheessa kuunnella, kun niillä on sen verran vanhat ja huonot laitteet. Np-ultrasta ei tietoa vielä, Naistenklinikalta sitten soittavat kun soittavat.... Ja halusivat noudattaa kuukautisista laskettuja raskausviikkoja, varhaisultra on niiden mielestä kai sen verran epämääräinen. Seuraavassa ultrassa sitten vasta tarkentuu. Että en tiedä nyt sitten, olisinko 7+5 vai 8+3.
Mutta ei se mittään! Hyvillä mielin ollaan! :)
Sydänääniä ei näin varhaisessa vaiheessa kuunnella, kun niillä on sen verran vanhat ja huonot laitteet. Np-ultrasta ei tietoa vielä, Naistenklinikalta sitten soittavat kun soittavat.... Ja halusivat noudattaa kuukautisista laskettuja raskausviikkoja, varhaisultra on niiden mielestä kai sen verran epämääräinen. Seuraavassa ultrassa sitten vasta tarkentuu. Että en tiedä nyt sitten, olisinko 7+5 vai 8+3.
Mutta ei se mittään! Hyvillä mielin ollaan! :)
oli aivan ihanaa!! ja olin yhtä hymyä vaan koko loppupäivän! se täti sanoi, että ku oon niin hoikka, niin kuuluu sit herkemmin. Seuraava käynti on ensviikolla verikokeissa ja pissanäyte ja sit 25.9. np-ultra ja sit lääkäri 3.10. Voi että ku jaksais oottaa tota ultraa, mut pääasia että sain kuulla että siellä masussa tosiaan joku elää <3 <3 <3