Neuvola 36 + 0
RR 130/76
SF 33
Paino LASKENUT 1,7 kg [:D] Viikko sit oli viimeksi neukku. Nyt siis ekasta neuvolasta + 15,3 kg.
RT
HB 102
Sykkeet, liikkeet, ja turvotus ++
Pissa ok
Sano ku kokeili vaavin asentoa, että melko isolta käsiin tuntuu neiti, et kuitenki vielä 4 vk aikaa kasvaa, ounou. [&:]
No mut tärkeintä et pieni on terve.
Ja edelleen sano, et seurata turvotusta, et jos tulee ylämahakipuja, tai niitä näköhäiriöitä niin soitella sit.
Eilen siis mun sisko sai pienen tytön [:)]
Oli ollut aamulla puoli 8 synnärillä, ja vaavi synty 9.41! melko nopee toimitus ollu, ku parisa tunnissa synty. Ja tää oli vielä ensimmänen lapsi. Oli saanut vain kohdunkaulanpuudutuksen,ku oli sairaalassa, ni oli auki jo 4-5 cm, ni eivät enää epiduraalia antaneet.
Tytyn mitat oli 47 cm, ja 2995 grammaa [:)] Kuulemma koko vastaa viikkoa 37. Vaikkakin oli syntyessään 39+6. Tänään olis siis ollu sillä la.
En ole vielä nähnyt pientä,kun ei saa muut ku isä mennä kattoon, seki vaan 18-19.30. Vierailuaika. Jospa ne viikonlopulla pääsis kotiin, nii vois sit mennä hoiteleen pientä. Kuvissa tietenki oon nähny vaavin, ihana peeni on [:)]
Jotenki tuli ristiriitaset tunteet, toisaalta tuntuu et oi että, haluan äkkiä omanki pienen maailmaan, toisaalta taas alko vähän pelottaan se synnytys sitten, ku systeri sano et kuin oli käyny jnejne..
Viime yönä heräsinki 4 aikaan kovaan mahakipuun, säikähin että nytkö se tuli mullekki lähtö, puin, ja avasin koneen, et katon synnärin numeron, jos tulee sit veet tai jtn. Maha oli ainaki puoli tuntia aivan kova, eikä suppari tuntunu loppuvan ollenkaan. otin särkylääkkeen kipuun, ja menin sänkyyn, olin sit nukahtanu. Neuvolassa sano et voi olla et vaavi on laskeutunu alaspäin yöllä, et siks sillain poltti alamahaa, ja menkkamaiset oli ne kivut. Kauhulla oottaa sit niitä oikeita supistuskipuja, jos ne on monin kertaset niihin öisiin verrattuna. [:@]