Multa tais jäädä tänne osioon laittamatta kertomusta viime perjantailta.
Eli Äitiyspolilla käytiin Synnytystapa arvioinnissa
Normaalia synnytystä odotellessa lantion suhteen. Sain selville että mulla on kummaltakin puolen murtunu lantio,ihan tuolta alhaalta sillon 16 veenä. Ja mä oon tähän asti luullu että oikeella puolen vaan kolmesta kohden.
No mutta onneksi ei haittaa
Sydänkäyrällä oltiin kymmenen minuuttia, ja syke oli alimmillaan 125 ja kun Piipiäinen alkas riehumaan,nousi 150 ja tais mennä ylemmäski,mutta sitte taas nopeesti laski alas,kun totes ettei pääse pakoon
Lääkäri tutki kohdun tilanteen, ja tuntu kyllä vähän epämukavalta kun se tunnusteli nuo luut ympärillä jne, varoitti kyllä joka kerta etukäteen että nyt tuntuu epämukavalta.
Vaavilla on pää vielä ylhäällä ja muutenkin paikat on vielä siinä kuosissa ettei ainakaan ens viikolla oo tulossa mihinkää.
Liikkua saa normaalisti ja peittoakin heilutella ahkerasti,kun se edistää tuota kohdunkaulan kypsymistä."Lääkärinmääräys"
Ultralla katottiin vielä viimeiseksi ja painoarvio oli 3100g.
Taisin siinä nähdä sitten pikkuisen palleroiset,kun lääkäri mittaili reisiluun pituutta, aika selvät pallerot ja pötkö näkyi, jäin vaan tuijottaan niitä,jossen sitten tulkinnut ihan väärin
Saas nähdä nyt sitten onko mun tuntemukset ja näköhavainto oikeassa,kun tämä syntyy.
Mutta kaikin puolin oli mukava käynti.
Paitsi että alapäässä tuntui vielä illallakin epämukavalta,mutta ei enää lauantaina onneksi. Kakkoseen ei laitettu yhtäkään sormea, vaan lääkäri jotenkin vaan paineli tuosta ulkopuolelta ja tunnusteli niin.