Neuvola takana taasen. Viikkoja kasassa 36+2 katilon mukaan ja ton tickerin mukaan 36.. Eli suunnilleen 36.
Painoa oli tullut 2 kg viime kerrasta, mutta yha uupuu pari kiloa siita, mita viimeksi synnyttaesa painoin, joten olen tyytyvainen [:)] Ja ostin karkkia kotimatkalla [;)]
Verenpaine oli samaa luokkaa kuin ennenkin ja jotain epapuhtauksia siella pissassa oli, mutta oli tati sita mielta, etta se johtuu niista mun supistuksista, joita on ollut viime aikoina, eika siis syyta huoleen. (Varsinkaan kun ei pissatessa satu..) Oli muuten taas noloa tuoda mukana sellainen 10 ml nayte, kun en taaskaan osunut purkkiin. Kuset meni kasille [:'(][:-]
Vauvan selka oli mun selkaa vasten, joten ei meinanneet sydanaanet loytya, mutta pitkan pyorittelyn jalkeen ihan hyvat sykkeet loyty.
Emilian lailla on vauva peratilassa (todennakoisesti). Sain lahetteen ultraan, eli sinne sitten kait ensi viikolla. Oli katilo sita mielta, etta vauva voi viela kaantya, mutta todennakoisesti ei.. Voi pylly [:-][>:]
Sain numeron synnarille ja neuvoja mita tehda jos vedet menee. (Eli peratilan vuoksi makuulle vain ja soita synnarille - lahettavat sitten ambulanssin).
Katilo myos kuunteli, mita olin aikonut toivekirjeeseen laittaa ja sanoi, etta voin hyvinkin kirjottaa, etta en halua samaa katiloa kun viimeksi. JES!! Sen kirjotankin ISOIN kirjaimin - en haluu sita akkaa uudestaan [:D]
Kyselin myos synnytysasennosta. Viimeksi synnytin kylkiasennossa ja katilon mielesta se olikin se paras asento - siis repeamien kannalta. Eli siihen tahtaan uudelleen - ei kiitos repeamille!! [;)]
Eli mukava kaynti - vahan ahdistaa toi peratila, mutta ensi viikolla sitten tarkempaa tietoa, joten ei kai kannata viela alkaa pelkaamaan..[8|]