Mä nyt soitin sitten toisiin neuvoloihin, yhteen ei saanut aikaa, toisesta vastasi nainen joka oli periaatteessa ihan mukava mutta vähän pihalla
käytiin siinä mun tietoja läpi ja sanoin että niin jännittää kun se edellinen meni kesken. Hän vastasi että "niin niin juu, mennäänpäs perustietoihin, onko tämä sun ensimmäinen raskaus?" Vastasin siihen sitten että ei, niinkuin tosiaan äsken sanoin niin siitä ensimmäisestä tuli keskenmeno. Hän sitte tähän "hahaha eikä voi jestas onpa ollu pitkä päivä ku en enää ees muista mitä sanoit hehe juu on ehkä tullu liikaa puheluita jo tänään." Olin taas että voi nyt helvetti, vaikka en nyt traumatisoitunut tuosta keskenmenosta niin vähän vois olla hienotunteisuutta että ei rupea nauramaan kun unohti sen
sattunu kyllä ihme tyyppejä mulle.
No selvisi että se edellinen mieshoitaja oli poistanu mun kaikki tiedot ku en jatkanukaan hänen kanssa, eli jouduttiin käymään kaikki ihan alusta. Eipä siinä, ärsyttää vaan kun käyttäny puoli tuntia työaikaa turhaan.
Saatiin nyt aika reilun kahden viikon päähän, ja jollekin hoitajalle jonka kanssa en ole puhunut puhelimessa (onneksi koska ei tuo puhelimessa puhunut vaikuttanut myöskään mun tyypiltä
) niin toivotaan nyt sitten että se varsinainen terkkari olisi hyvä!
Hieman jäi vaan kaivertamaan se, että puhelinhoitaja sano että ei välttämättä saada jatkaa tuolla neuvolassa. Kysyin että miksi, niin hän vastasi että koska se ei ole meidän lähineuvola. Kysyin että minne mä sitten menen ku ei oltu sinne lähineuvolaan tervetulleita, niin hän sanoi että ei tiedä, mun pitää kysyä sitten livenä tapaamisessa. Kuulemma niin vähän henkilökuntaa joka paikassa että priorisoidaan niitä ketkä asuu alueella. Saas nähdä mitä tästä meidän neuvola-urasta tulee vai tuleeko mitään