Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ei tarvi paastota verikokeisiin.
Fifi, onpa tosiaan aikasin lääkäri. Onko sulla joku erityinen syy käydä jo nyt? Mulle varattiin syyskuun alkuun eka käynti Mutta jos se ihan perusneuvolalääkäri on, niin lienee gynetutkimus ja sit ihan jutustelua edessä. Lääkäri kyselee ja sä vastaat :D
Helga, mitä se terkkari sitten sano? Se on vissiin todella paljon terkkarista kiinni paljonko antaa painolle huomioo. Tosi inhottavistakin oon kuullu, jotka joka kerta saarnaa liiasta painosta. Taitaa nää tapaukset olla semmosia suppeesti jotakin taulukoita tuijottavia tyyppejä. Kannattaa ihan sanoa, jos se syynääminen rupee käymään inhottavan tuntuseksi.
Mulle sanottiin ettei saa laihduttaa vaan just pitää miettiä mitä syö....sokeri minimiin, pehmeät rasvat ja rasvattomat tuotteet, suolaa vähemmän ja liikuntaa... Säännöllinen ateriarytmi ja mieluummin syö usein, mutta vähän. Janojuoma on vesi ja sitä 2-2,5l päivässä... pahin moka on kuulemma juuri se kun lopettaa kaiken liikunnan ja kyllä myönnän että sen tein ekassa ja kyllä loppuraskaudessa oli rankkaa käydä jopa kaupassa!! Mutta ei oo helppo lähtee salille ku oksettaa ja ällöttää:arghh:
Ei kyllä oo ihan oikein mennyt, jos on sanonut, että pitäisi saada painoa pois. Se voi tulla kylkiäisenä, jos kovin huonot syömistottumukset muuttaa raskausaikana, mutta missään nimessä ei saa olla tavoitteena pudottaa painoa raskausaikana. Toivottavasti ei nyt sit nalkuttamiseen asti asiasta puhu.
Alenda, menin kaksi viikkoa sitten syömään huonosti kypsytettyä jauhelihaa ja soitin heti seuraavana päivänä neuvolaan, koska halusin testiin. Sain heti lähetteen ja menen nyt lähipäivinä. Näin täällä helsingissä. Pitäisiköhän sinun vielä pyytää pääsyä testiin, vaikka joltakin toiselta henkilöltä?