Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kävi tänään tunnustelemassa vauskin, tuumasi että on vähän vauvaa mahassa että ehkä vielä pieni kokoinen. Sanoi että on vauvan pää alas päin, vähän hämäsi kun kuulemma mun häpyluu on erikoisen kova luuli sitä ensin vauvan pääksi ja sanoi että ei oo äitiysneuvola uralla tuntenut vielä samanlaista. Yleensä kuulemma vähän hankalasti tunnettavissa mutta mulla tunsi heti ensi painalluksella.. Heittäytyi itsekin viereen makaamaan ja tunnusteltiin siinä sitten yhdessä meidän alamahoja, ja totta tosiaan mulla oli ihan eri tuntuinen ja kova.. Katotaan mitä siskon kollega sanoo huomenna vauvan asennosta ja mun häpyluusta Mulle kanssa vyöhyketerapeutti sanoi että 36 viikon jälkeen epätodennäköistä että kääntyy muuta kuin ehkä pakotettuna. Tilannetta voi helpottaa spinning babies liikkeillä, joilla voi saada tilaa lantioon sekä istumistavoilla (polvet lantion alapuolella) yms. Mä oon tutustunut näihin koska nivunen kipeä osittain mahdollisesti siksi että vauvan pää painaa ja voin helpottaa itse tilannetta "avaamalla" tilaa.
aina pelottaa nousta puntarille neuvolassa, kun koskaan ei tiedä mikä paasaus th:lta tulisi