Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymmeli35
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neuvolassa käyty! Oli todella mukava nainen mulla siellä, kerto kaikki ja selitti ymmärrettävästi. Jäi tosi hyvä fiilis! Mukaan sai nipun papereita ja ihanan neuvolakortin:happy:
Mulla ois sitten eka ultra 5.12.siis tässä pitäis nyt kuukausi pyöritellä peukaloita?? Tää odottaminen tuntuu ihan kauheelta! Yleensä musta vielä tuntuu että aika menee nopeesti mut tää tuntuu ihan kauheelta matelulta... Aargh!

Mä täyttelin eilen netissä neuvolan kaavakkeet ja ensi viikolla sitten ensimmäinen aika. Esikoisen kanssa meillä on vaihtui terkkari moneen kertaan, nyt on ihanaa päästä tutulle hoitajalle! Toivotti esikoisenkin tervetulleeksi mukaan käynneille <3

13.11. (Rv 9) eka käynti. Ärsyttää erittäin paljon, että soittoaika neuvolaan on tunti eikä välttämättä vastata.. :confused:

Viestien määrästä; jos klikkaa omaa profiilikuvaketta niin sieltä näkee viestien määrän tai kenen tahansa profiilikuvaketta klikatessa saa sen profiilin tiedot

Meillä soittoaika on ma-to puoli tuntia. :rolleyes: Ihan älyttömän lyhyt aika, eikä tosiaankaan välttämättä saa ketään kiinni. Onneksi voi sentään laittaa viestiä. :)

Viestien määrästä; jos klikkaa omaa profiilikuvaketta niin sieltä näkee viestien määrän tai kenen tahansa profiilikuvaketta klikatessa saa sen profiilin tiedot
Salaiseen ryhmään pyrkiessä oleellista on sen lasketun ajan ryhmään kirjoitetut viestit. Silloin viestien kokonaismäärällä ei ole hirveästi merkitystä. Profiilissa kun viestimäärä voi olla vaikka tuhat, eikä silti välttämättä ole vielä riittävästi viestejä salaiseen ryhmään.

Saako kausi-influenssa rokotteen laitettua varatulla neuvola ajalla? Vai oletteko joutuneet käymään yleisenä rokotuspäivänä rokotuksen hakemassa?

Mä sain varattua ensimmäisen neuvolan tänään. 16.11. olis aika ja silloin pitäis olla 8+6. :)

Saako kausi-influenssa rokotteen laitettua varatulla neuvola ajalla? Vai oletteko joutuneet käymään yleisenä rokotuspäivänä rokotuksen hakemassa?

Mulle ainakin laitettiin ekalla neuvolakäynnillä. Mieskin olis saanut samalla mutta jäi vielä miettimään ottaako rokotuksen vai ei.

Luulisi että saa varatulla ajalla (mutta tietty neuvoloiden käytännöissä voi olla eroja). Me saatiin jo esikoisen ajalla molemmat vanhemmat, kun mun oma aika on vasta ensi viikolla ja isä ei pääse sinne mukaan.

Mulla oli eilen eka neuvola ja ei ollut mitään puhetta rokotuksesta, en tietenkään itsekään muistanut kun vasta autossa pois lähtiessä. No onneksi meillä on ensviikolla duunissa rokotukset niin haempa sitten sieltä.

Nyt on pakko kysyä täältäkin, jos on ulkomaalaistaustasia odottajia, onko neuvolassa otettu puheeksi keuhkokuvausta röntgenillä tuberkuloosin poissulkemiseksi? Itsellä ei vielä ollut käyntiä, mutta hyvin monet ulkom.äidit valittavat että kehoteltiin tekemään loppukolmanneksella tai heti synnyttämisen jälkeen.. vedottiin hyvään omatuntoon muita potilaita kohtaan jne..

Mä kävin neuvolassa, mut ei suostunu ultraamaan pöh :D laittoi neuvolakorttiin La 17.6 eli sama minkä itekin laskin laskurilla.. Eli mennään nyt sit sillä sinne np-ultraan asti..
7+6

Mäkin sain ekalla neuvolakerralla suoraan. Neuvolatäti pisti :)

Takaisin