Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämän ehkä ymmärtää helpommin sen jälkeen, kun tajuaa, että Suomessa äitiysneuvola on ensisijaisesi lasta varten, eikä äitiä. Lapsi ei tarvitse ultrausta. Ja jos raskauden aikana jotain ylimääräistä neuvolasta tai julkisesta terveydenhuollosta haluaa, se pitää perustella lapsen kautta, muuten ei mene läpi. Tämä kannattaa pitää jatkossakin mielessä, koska sitten osaa muotoilla toiveensa niin, että ne toteutuvat.Musta on tosi kivaa, että joissain neuvoloissa on ultra, mutta kyllä pistää vihaksi, ettei tässä asiassa ole yhdenvertaisuutta. Tai no. Ehkä nyt ei ihan vallan vihaksi pistä, mutta ärsyttää, että itse saisi maksaa satoja euroja ultrasta ja toisilla se kuuluu neuvolakäynnin yhteyteen. Mä arvostan Suomen neuvolajärjestelmää, mutta mun mielestä tämä on iso asia, ettei ultrausmahdollisuutta kaikkialla ole. En tiedä minkä aloitteen tästä vielä aikaiseksi saan.....
Mulla alkaa ilmeisesti käymään vähän voimille kun en tiedä mikä tilanne on.
Musta on tosi kivaa, että joissain neuvoloissa on ultra, mutta kyllä pistää vihaksi, ettei tässä asiassa ole yhdenvertaisuutta. Tai no. Ehkä nyt ei ihan vallan vihaksi pistä, mutta ärsyttää, että itse saisi maksaa satoja euroja ultrasta ja toisilla se kuuluu neuvolakäynnin yhteyteen. Mä arvostan Suomen neuvolajärjestelmää, mutta mun mielestä tämä on iso asia, ettei ultrausmahdollisuutta kaikkialla ole. En tiedä minkä aloitteen tästä vielä aikaiseksi saan.....
Mulla alkaa ilmeisesti käymään vähän voimille kun en tiedä mikä tilanne on.
Meillä oli juuri ensimmäinen neuvola. Viikkoja 7+3 ja koko vastasi viikkoja. Sydän sykkii terhakkaasti, mutta lääkäri sanoi että ruskuaispussi on hieman hassun näköinen, ei ole tasainen, aivan kuin olisi joku epämuodostuma. Ei välttämättä vaikuta mihinkään, mutta kyllä se säikäytti.
Ultrassa myös näkyi pieni verirantu kohdusta. Sanoi että turha murehtia liikoja, mutta kuitenkin vielä ollaan alussa niin kaikki mahdollista. En tiedä pitäiskö olla huolissaan vai mitä.