Neuvola

Tosiaan sen radi dg:n saa jo raja-arvolla. Mut parempi niin että seurataan ja diagnosoidaan herkästi ku et ei seurattais. Mä oon melko varmasti ollu radi vauva (4,6kg) ja mun sisko myös (4,4kg). Silloin reilu 20 vuotta sitten kun ei oo ollu näin hyvä seuranta.
 
Mulla on huomenna sokerirasitus, mun mielestä aika aikaseen ku ne viikot pieneni siihen 11+ ja huomenna on 11+6.. Torstaina sit toinen neuvola ja on hyvä miehen tulla mukaan, käydään joitain lappusia läpi :)
 
Ilmankos Terkka kyseli et pyörryttääkö mua... no Viimekskin pyöri yläpaine noin 100ssa ja alapaine noin 50ssä ihan loppuraskauteen asti eikä pyörryttäny et kai se on mulle normaali.

Mäkin sain viimeks radidiagnoosin raja-arvosta
 
Lääkärissä käyty, ja ultrassa näkyi edelleen kaksi palleroa. :) Laite oli kyllä todella, todella huono kannettava vempele, josta juuri ja juuri erotti vaaleat läiskät, mutta siellä ne silti olivat. Sykkeitä ei laitteella edes saanut näkyviin, saatika että miehelle olis saanut kuvan mukaan. Mutta vaikka kuva näytöllä oli huono ja rakeinen, oli pallerot silti kasvaneet edellisestä ultrasta. :) Tänään siis 9+6
 
Last edited by a moderator:
Jee meillä oli tänään neuvola, jossa myös ultrattiin! Ja kaikki oli superhyvin[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ vahva syke ja kovasti pikkunen pyöri ja hyöri ja värkkäs kaikenlaista! :) meille on tarjottu ylimääräisiä käyntejä kun taustalla on 8v. lapsettomuus, niin että saadaan käydä kattomas vauvaa täs alkuvaiheessa normaalia useammin. Tosi kiitollinen siitä! Jos sitä jossain vaiheessa alkais uskaltaa uskoa, että me oikeasti vihdoin saadaan pikkunen[emoji5]️[emoji108][emoji173]️
 
Tänään 11+0 ja neuvolaan etsimään sykettä. Toivottavasti löytyy, kotidopplerilla en oo vielä löytäny. Onneks ens ma on nt, niin näkee et mikä siä on meno.
Ihan hyvillä mielin meen. Kun ei oo vuotoa tai kipuja niin toivon et kaikki ok.:happy:
 
Ei saatu sykettä kuuluviin neuvolassa. Nyt ootan sairaalassa et pääsen äitipolille ultrattavaksi. Nyt on kyl pelko persiissä ja syke varmaan 200.
 
Ei tuu meille lasta ens kesänä. Sikiö vastas 9+3 ja sykettä ei näkyny. Nyt piti olla 11+0. :'(
Tyhjennys kivasti pe 13.
 
Pahouttelut Mamma! Meillä pe 13. on ilon päivä.. Ruvettii seurustelee pe 13. Ja mentii naimisii pe 13..
 
Takaisin
Top