Mulle sanoi neuvolassa th ekalla käynnillä, että paino kannattaa mitata kotona aamupissan jälkeen, antaa luotettavimman tuloksen. Neuvolan vaakan lukemalla ei niin mtn vertailuarvoa, koska jo litra vettä aamulla ja aamupala nostaa painoa, kuten vaatteet :) Ei tosin raskaana kannata kiloista stressata jos elää terveellisesti, vauvaa ja imetystä varten kroppa kerää rasvaa ja luonnollisesti painon on pakko nousta kun painaahan ne vauva, lapsivesi ja istukkakin jo omansa..
Mulla oli tänään neuvola. Verenpaine normaalin matala, hemppa oli itsekseen noussut kymmellä, sf 26cm, vauva perätilassa ja syke 128 keskimäärin. Omaa painoa tais olla tullut joku +500g/viikko. Nyt sit vihdoin sain parin viikon päähän neuvolalääkärin ja siitä sit taas kaks viikkoa niin on taas neuvola. Vähiin käy nämä käynnit ennen maaliskuuta o.O
Mulla oli tänään neuvola. Verenpaine normaalin matala, hemppa oli itsekseen noussut kymmellä, sf 26cm, vauva perätilassa ja syke 128 keskimäärin. Omaa painoa tais olla tullut joku +500g/viikko. Nyt sit vihdoin sain parin viikon päähän neuvolalääkärin ja siitä sit taas kaks viikkoa niin on taas neuvola. Vähiin käy nämä käynnit ennen maaliskuuta o.O