Neuvola

Huih, tällä mammafoorumilla on kerennyt tapahtua kuukaudessa ihan hurjasti!:eek: En ole jaksanut käydä lukemassa, saatika kirjoittelemassa mitään, jotenkin kaikki tuntunut viime aikana kovin takkuiselta. :shifty:

Hurja ajatella, että joku on saanut vauvan jo syliin asti. Toivottavasti, Mintukka, voitte hyvin!:)

Okei, kiitos vastauksesta!! :)
Ehkäpäs mekin käydään siellä vielä tässä.. Tämä on sitten se viimeinen raskaus, meidän lapsiluku on täynnä, joten kaikki ilo irti vaan nyt ultrilla ja vauvan kamppeilla ja kaikella mahdollisilla fiilistelyillä myös! :grin

Mä sain esikosta ultrassa syntymäpainoarvion 3900g ja syntyi muutama päivä ennen laskettua 3895g, eli se meni aika kohdilleen :)

Arvioitahan nuo on, on niin yksilöllistä kuinka paljon loppuraskaudessa vauva kerää painoa! Nyt syntymäpainoksi veikattiin noin 3700g, mitä en usko :D Kyllä tämäkin menee sinne ainakin lähelle neljää kiloa, ellei ylikin.

Minä aloitin todellatodella terveellisen ruokavalion eikä mitään herkkuja tai liikaa hiilareita, josko se auttaisi vauvaa kasvamaan tasaisen maltillisesti :) Varsinkin kun liikuntaa en ole pystynyt harrastamaan enää muutamaan kuukauteen, eilinenkin 15min kävelylenkki päättyi supisteluihin niin ei oikein hirveesti uskalla mitään edes yrittää...

Mintukka, sanattomaksi vetää. Lämmin osanotto suruunne, voimia ja enkeleitä jokaiseen päivään. <3

Voi ei, voimia surun keskelle! Elämässä ei aina voi ymmärtää tapahtumien kulkua! Halauksia ja tsemppiä koko perheelle.

Voi Mintukka, minulla ei ole sanoja. Äärettömän paljon voimia ja rakkautta teille. Toivon teille pelkkää hyvää ja ottakaa kaikki tavitsemanne tuki ja apu vastaan. <3

Mintukalle lämpimät ajatukset täältä...eihän tuohon tilanteeseen mitään oikein voi sanoa...Voimia :'(

Mintukka, olen äärettömän pahoillani teidän puolesta. En voi edes kuvitella mitä kaikkea käytte just nyt läpi. Voimia!! ♡

Takaisin