Neuvola

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ylihuomenna eka neuvola! Tällä kertaa mies pääsee jopa mukaan :)

Onko muilla miehet yleensä ollu mukana neuvolassa? Ajattelin että kiva jos se tulis tähän ekaan mukaan mutta jatkossa ei tarvii (ellei ite erityisesti halua).
 
Ylihuomenna eka neuvola! Tällä kertaa mies pääsee jopa mukaan :)

Onko muilla miehet yleensä ollu mukana neuvolassa? Ajattelin että kiva jos se tulis tähän ekaan mukaan mutta jatkossa ei tarvii (ellei ite erityisesti halua).
Meillä ekan kanssa mies oli joka käynnillä mukana kun ei ollu töissä nyt ei pääse varmaan kun ultriin mukaan kun alko työt
 
Mulla tuli ekassa raskaudessa 8 kg ja toisessa 6 kg. Sillon oli "liian vähän", joutuin käymään painokontrolleissa äippäpolilla kun ei paino noussut tarpeeksi. Synnytysten jälkeen paino tippunut takas alkulukemiin van viime vuosina muutama liikakilo tullu haalittua mukaan :D
 
Ylihuomenna eka neuvola! Tällä kertaa mies pääsee jopa mukaan :)

Onko muilla miehet yleensä ollu mukana neuvolassa? Ajattelin että kiva jos se tulis tähän ekaan mukaan mutta jatkossa ei tarvii (ellei ite erityisesti halua).

Mun mies oli kans esikoisesta kaikissa neuvoloissa ja ultrissa mukana. Nyt sovittiin, että tulee vaikka sitten niihin mukaan, joissa kuunnellaan sydänääniä ja tietty ultriin. Ekaan ei oo siis nyt tulossa.
 
Meillä ei oikein mies voi tulla mukaan neuvoloihin eikä ultriin, kun lapsien kaa pitää jonkun olla.
 
Viimeksi kun olin raskaana mies oli ulkomailla töissä, niin ei päässyt kun rakenneultraan ja pariin neuvolaan.
 
Meillä mies ollu tasan yhessä neuvolassa raskauden puolen välin jälkeen. Mä vähän elän toivossa et ois neuvola sen kesälomalla niin pääsis ja ees johonkin ultraan kun ei oo koskaa ollu ultrassa mukana...
 
Karhunpentu, meillä viimeksi mies oli useinkin mukana, nyt ei taida päästä työn takia edes ensimmäiseen.
 
Meillä ei varmaan mies osallistu noihin neuvola käynteihin, kun tyttöjen kanssa pitää jonkun olla. Mutta ultriin saa kyllä tulla mun henkiseksi tueksi! :rolleyes: yleensä on kyllä ollutkin ihan innokas niihin osallistumaan.
 
Meillä mies on innokas tulemaan kaikkiin neuvoloihin ainaki nyt alkuun. Tulee ensimmäiseen nyt mukaan. :) Minusta ihan mukava, kun on itsellekkin täysin uutta niin ei tarvi jännittää ittekseen. Lisäksi huomaan, et se vähän väliä toteaa ääneen, et meille tulee vauva. :D Voi olla et tollanen neuvolassa käynti tekee ajatuksesta sille todellisemman. :)
 
Meillä mies kävi ultrissa,ei ylimääräisissä ja yhdessä neuvolassa, hällä työt niin hankalasti ettei pääse aamuaikoihin
 
Viimeksi mies oli mukana vaan ultrissa, näin varmaan tälläkin kertaa. Vauvan neuvoloissa on kyllä ollut usein mukana, mutta mitäpä se mies siellä äitiysneuvolassa tekee, mä en jaksais aina itsekään käydä siellä mitattavana ja selostamassa oireita. :P
 
Juu ei meilläkään ollu mies neuvoloissa mutta nt-ultrassa ja rakenneultrassa oli mukana. Mä jouduin kans äippäpolille kontrolli ultraan ku sf-mitta ei kasvanu riittävästi, niihin mies ei päässy mukaan töiden vuoksi. Nyt tulee mukaan mihin ultraan vaan pääsee mutta tuskin neuvolaan tulee.
 
Meillä mies tulee varmaan kaikkiin käynteihin mukaan, joihin töiltään ehtii. Viimeksi oli lähes joka kerta. Se on kyllä hyvä just sen asian konkretisoitumisen kannalta, kun mies ei kehossaan tunne muutoksia.
 
Meilläkin mies oli esikoisesta vaan ultrissa mukana ja niin luultavasti nytkin, jos saadaan esikoiselle hoito siks aikaa järjestettyä.
 
Mun mies oli ekassa raskaudessa ehkä puolissa neuvolakäynneissä ja molemmissa ultrissa. Omien töiden mukaan. Yritän saada aamuaikoja, että hänellä on mahdollisuus ehtiä myös tällä kertaa mukaan. Perjantaina ekalla käynnillä oli mukana ja esikoinen myös. Ultraan pitää pyytää isovanhemmilta hoitoapua.
 
Minä otan ainakin ensimmäiseen nla käyntiin (1.6) ja ultriin poikaystävän mukaan :) saa itse sitten päättää kiinnostaako tulla niihin muihin nla käynteihin mukaan.
 
Eka neuvola 2.6. ja omien laskujen mukaan silloin 8+2. Mies on tulossa kaikkeen mukaan, esikoinen kyseessä niin helppo järjestää. Onpahan toiset korvat kuulemassa jos ei ihan kaikkea muista ja muutenkin mukava kokea yhdessä.
 
Meillä mies ollut kahden lapsen kohdalla ultrissa kuin neuvoloissakin mukana.
Kun se on yhteisesti alulle laitettu ja yhteinen lapsi niin kuuluu mies myös kaikkeen muuhunkin mukaan.
Ja seuraavassakin tulee olemaan.
 
Miekin mielellään miehen ottaisin mukaan noihin, muttei se oo mahdollista. Ei noita lapsia keskenäänkään voi jättää päiväks. Meillä kun on matkaa tonne äitipolille mis ultrat tehhään niin 1,5h suuntaasa eli jo matkoihin saa varata sen 3-3,5h+ äitipolilla kuluva aika( joskus kun voi olla ajat myöhässä) niin pahimmillaan se ultra reissu on kestäny 5-5,5h, joten meillä ne ei oo pikasia piipahuksia siellä:)

Ja neuvolaan en ota mukaan ihan sillä tota koko konkkaronkkaa, ettei myö selvittäs ikinä ulos sieltä huoneesta:)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top