Neuvola

Joo voi jopa laskea kun vauva on mennyt alaspäin/ kiinnittynyt... mulla tuo sf mitta ollu suht sama kaikissa raskauksissa että ei se vaan ole minulla tuon isompi...
 
Joo, mulla neuvolassa todettiin sf-mitan pienentyneen 2cm koska vauva laskeutunut. Pääsin nyt normaalille sf-käyrälle. Yes! Paino taas noussut hirveesti, mutta toivon että enemmän on nesteistä kyse.. viikon päähän laitettiin seuraava käynti..
 
Mul oli kams sf mitta laskenu 2cm 4 päivässä, mut tosin oli eri mittaaja et johtus varmaan siitä ! Muutenki olin tänään toisella thlla ni oli ihan erilainen ku toi "oma, th. Oli erimieltä mm. Käynnistämisajankohdasta yms :)
 
Mulla tullu kuukaudessa tuohon sf-mittaan 1cm lisää (välissä eri terkan mittaama suurempi arvo). Paino tosiaan pudonnut 1,5kg kahden viikon aikana. Toi vauvan alas laskeutuminen/ kiinnittyminen vois selittää kyllä sf-mitan pysymisen lähes samana...tosin mulla terkka sanoi, ettei ainakaan viel olis pää kiinnittynyt ihan kunnolla (pystyi sitä tuosta alavatsan päältä kääntelemään). No toivotaan, et huomenna soitetaan aikaa ultraan ja olis "hukkareissu" huolen suhteen eli päästäis vaan ihailemaan tulokasta etukäteen...
 
Neuvolassa käyty ja puhuin mahdollisesta käynnistyksestä ku pari viikkoa sitte painoarvio oli jo 3400g, mutta ei. Kuulemma ei ehdi kasvaa liian isoksi nii annetaan vaan luonnon hoitaa homma. Seuraava neuvola sit 30.1 ja puhutaan yliaikaskontrollista sillon.
 
^ No onpa ihmeellistä touhua? Oliko sulla radi?
Miulla käynnistäävät ens viikolla, viime viikon painoarvio oli 3290g, niin eivät anna mennä yli, ettei kasva liikaa...
 
Neuvolassa käyty ja puhuin mahdollisesta käynnistyksestä ku pari viikkoa sitte painoarvio oli jo 3400g, mutta ei. Kuulemma ei ehdi kasvaa liian isoksi nii annetaan vaan luonnon hoitaa homma. Seuraava neuvola sit 30.1 ja puhutaan yliaikaskontrollista sillon.

Aika ihme toimintaa! :-O Mulla kans käynnistivät 39+5 kun painoarvio oli n. 4-4,2 kg... juurikin sen takia ettei ehtisi enää parissa viikossa kasvaa hirveästi.
 
^ No onpa ihmeellistä touhua? Oliko sulla radi?
Miulla käynnistäävät ens viikolla, viime viikon painoarvio oli 3290g, niin eivät anna mennä yli, ettei kasva liikaa...

Radi on ja se on pysyny ruokavaliolla ja liikunnalla aisoissa. Sitä ku on jo yhden 4kilosen pusertanu nii olettavat että toinenki mahtuu ulos. Jännittää kyl. Viikkoja kasassa 39+1.
 
Miulla on tablettihoitonen radi. Mulla on toinen muksu ollu 3920g ja oli ongelmia synnytyksessä, niin sanoin etten lähe yli 4 kilosta kokeilee ees alakautta, sillä käynnisttävät laskettuna päivänä, jos ei aiemmin tuu, mullakin viikot 39+1 :)
 
Takaisin
Top