Neuvola

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä olisi pysynyt sama th vauvan synnyttyä, jos ei olisi tämä muutto toiselle paikkakunnalle edessä. Th on tällä hetkellä sama kuin esikoisella.
 
Meillä myös pysyy sama joka on ollut meillä jo yli 10 v... ekan lapsen odotuksesta tähän kolmanteen... :) on jo tosin osa-aika eläkkeellä etten tiedä kuinka kauan on vielä työelämässä.
 
_hanna_ kun vauva on syntynyt siirrytään äitiysneuvolan puolelta lastenneuvolaan ja silloin th vaihtuu .
Meiän neuvolassa on sama täti odotus- ja lastenneuvolassa. Menee kotiosoitteeseen mukaan
 
Meillä vaihtuu. Asutaan pikku paikkakunnalla. Taitaa olla 2 lastenneuvola Tätiä ja äitiysneuvolan puolella 1 + lääkäri kerran viikossa. Aikuisneuvolan puolella myös 1 joka välillä tuuraa myös äitiysneuvolassa.
 
Meillä vaihtui jo kerran kun edellinen häipyi. En oo vielä kertaakaan uutta nähnyt. Katsotaan kauanko se pysyy. Luulisin, et säilyy samana.
 
Eiköhän se sit selviä mullekin aikanaan onko sama jatkossa vai vaihtuuko. Tuskin muistan huomenna kysyä neuvolassa kun voi olla akuutimpiakin asioita mielessä :) osoitteen mukaan kai siis menis täälläkin mut ei mun äitiysneuvolan th oo se hlö, joka osoitteen mukaan pitäis olla.
 
Meillä kans säilyy sama terkka, hoitavat asuinalueen mukaan äitiys- ja lastenneuvolan. Itse tosin ilmoittauduin ns. "väärän" terkan asiakkaaksi, koska luottoa toiseen terkkaan ei multa löydy. (Pisti aikanaan esikoiseen väärät rokotteet) :(
 
Meillä kans säilyy sama terkka, hoitavat asuinalueen mukaan äitiys- ja lastenneuvolan. Itse tosin ilmoittauduin ns. "väärän" terkan asiakkaaksi, koska luottoa toiseen terkkaan ei multa löydy. (Pisti aikanaan esikoiseen väärät rokotteet) :(

Herranjestas :o kuin tolleen voi käydä :o miten hoiti asian?

Meillä pysyy sama ja neuvolassa onkin ilmeisesti vaan kaks terkkaa.. tai oletan et pysyy kun esikoisella sama nlatäti kun mulla nyt :)
 
Meillä vaihtuu kans, koska käyn just sillä äitiysneuvolan th lla jolla on vaan äitiysneuvola hoidettavana. Jos oisin menny alussa toiselle thlle ois pysyny samana..
 
Olisin kans toivonu että säilyy samana. Niin säilyiskin muuten, mutta tän äippäneuvolan th:n työsopparia ei kuulemma jatketa :/ Harmittaa kun ainaki mun mielestä hän oli oikein asiallinen ja työnsä hoitava th. Nyt sitte loput äippänla käynnit on jollai hyvin pian eläkkeelle jäävän luona ja jos lastenneuvola jatkuu hänellä, niin eiköhän vaihto oo taas edessä. :shifty:
 
Mä en oo yhtään tullut ajatelleeksi tota terkkaa, luulen kyl et saattaisi pysyä jopa samana kun tuossa lähitkn neuvolassa on myös se vauvapuoli.
Toisaalta mulle on ihan sama vaihtuuko vai ei, kun mun täti siellä on niin omituinen :rolleyes: ei olla yhtään samalla aaltopituudella eikä se ymmärrä mun huumoria vaan ottaa aina kaiken kirjaimellisesti, ala siinä sit selittää et Hei se oli vitsi:hilarious:

Meillä kans säilyy sama terkka, hoitavat asuinalueen mukaan äitiys- ja lastenneuvolan. Itse tosin ilmoittauduin ns. "väärän" terkan asiakkaaksi, koska luottoa toiseen terkkaan ei multa löydy. (Pisti aikanaan esikoiseen väärät rokotteet) :(

Voi jessus, miten tollanen voi ees tapahtua??!! Ammattitaito ihan huipussaan selkeästi...:eek:
 
Täällä Äitiysneuvola ja lastenneuvola erikseen, joten täti vaihtuu....
 
Meillä säilyy äitiysneuvolan th myös lastenneuvolassa. Ja hyvä niin, koska oon ollut tyytyväinen. Täällä saa vähän itse valita. Yleensä jatketaan sillä, kenellä aloittaa ihan ensikäynnillä. Katuosoitteen mukaan ne kai jollain tavoin määräytyy, mutta ei oo niin tarkkaa. Ajat varataan keskitetyn palvelun kautta, paitsi sitten jatkossa th varaa ajat itseltään käyntien yhteydessä.
 
Tänään oli lääkärineuvola, 36+5. Hemoglobiini taas laskenu 120->110, hiljalleen napsia rautaa varalta. Verenpaine 118/82, alapaine vähän korkea meikäläiselle kun yleensä ollu joku 110/67.. Nyt sitte käyn viikon välein neuvolassa niin seurataan paineita :) Turvotusta on kans nyt parissa viikossa vähän kertyny. Lääkäri teki sisätutkimuksen, kohdunkaulaa jäljellä vajaa 2cm ja pehmentyny, kohdunsuu vielä kiinni. Ei ollu vauvan pää vielä laskeutunu eikä kiinnittyny. Käsin tunnustelemalla siro vauva niinku tähänki asti, karkea arvio oli että n. 3kg tulee olemaan jos laskettuna syntyy :) Ultraa ei meiän neuvolassa oo niin sen tarkempia arvioita ei sitte saakkaa mutta ei haittaa.

Kaikinpuolin kaikki aivan hyvin, kovasti toivotaan että menee tammikuun puolelle ennenkun syntyy :)
 
Herranjestas :o kuin tolleen voi käydä :o miten hoiti asian?

Eihän se sitä heti huomannut, mutta soitti kotiin perään ja pyyteli kauheesti anteeksi että tämmöinen virhe oli tapahtunu. Kirjattiin sitten tytön tietoihin ylös että näin on käynyt ja mitkä rokotteet on saanut ja mitä ei nyt sitten seuraavalla kerralla laiteta. :rolleyes: Tää oli ainoa rokotekerta kun likalla meni koko päiväks jalka toimintakyvyttömäks, en tiedä mikä siihen tuli, oliko rokotteesta vai mistä mutta joku lihaskramppi siellä oli koko päivän eikä pystynyt edes pistosjalkaa taivuttaan. Vasta illalla lämmin kylpy laukaisi sen.

Voi jessus, miten tollanen voi ees tapahtua??!! Ammattitaito ihan huipussaan selkeästi...:eek:
Kai näitä sattuu jos ei keskity. :p Tää terkka on aina ollut niin hirvee hössöttään ja hukkaileen ajatuksiaan etten oo ikinä oikein päässyt sen kanssa samalle aaltopituudelle. Ja eläkeikä ei oo viä lähelläkään.. :confused:
 
Toi on kyllä jo aika paha et väärät rokotteet! Ka i se sai toisella kerralla oikeet!! Hui!! Eikö ne tarkisteta moneen kertaan et on oikeet!!
 
Takaisin
Top